حالت تاریک
پیکر ۳ کارگر امشب به بیرون منتقل می‌شود
استاندار خراسان جنوبی:

پیکر ۳ کارگر امشب به بیرون منتقل می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: سعی ما بر این است که تا چند ساعت آینده، سه پیکر دیگر از کارگران محبوس شده در معدن معدنجوی طبس به روی زمین انتقال یابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت امشب در خصوص حادثه معدن معدنجوی طبس گفت: همانطور که در گزارش های قبلی اعلام شده گروه های امداد و نجات به منطقه و کانون اصلی انفجار معدن که باعث بروز این حادثه بزرگ و غمبار شده، رسیده اند.

استاندار با بیان اینکه قبل از این عملیات، مسیر ریل پاکسازی شده، افزود: واگن های تخریب شده همه رها سازی و مسیر ریل و واگن و انتقال خاک ها تسهیل شده و گروه های امداد و نجات از دو جبهه وارد منطقه اصلی شده اند. 

قناعت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰ کارگر محبوس هستند، گفت: گروه های امدادی به سه تا پیکر دیگر نزدیک شده اند و تا ساعاتی دیگر شاهد انتقال پیکرها به روی زمین خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات امداد و نجات تا پایان کار ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: گروه های امداد و نجات و اورژانس در محل معدن مستقرند و گروهای اچ آی سی هم مجهز و تجهیز شده اند.

استاندار با بیان اینکه از استان های همجوار هم کمک گرفته ایم، گفت: عملیات بدون وقفه و به صورت مستمر، چند شیفته و تیمی در حال انجام است و در تلاشیم که تا چند ساعت آینده این سه پیکر به سمت زمین انتقال یابند.

قناعت ادامه داد: با انتقال این سه پیکر، هفت پیکر دیگر محبوس می مانند لذا تمام تلاش ما این خواهد بود که تا فردا اتمام عملیات امداد و نجات را اعلام کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از