حالت تاریک
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

کشورهای آزادی‌خواه از جریان بسیج الگو می‌گیرند

کشورهای آزادی‌خواه از جریان بسیج الگو می‌گیرند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: فرهنگ مقاومت را بسیج به وجود آورد و خیلی‌ها در کشورهای آزادی‌خواه از جریان بسیج ما الگو گرفتند.

به گزارش خاورستان سردار محمدرضا مهدوی در نشست صمیمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) با فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهبندان گفت: شاید آن روزی که امام بزرگوار در سال ۵۷ با طرح ریزی سپاه و بعد از آن مجموعه مردمی بسیج برای ما درک این موضوع سخت بود اما هر چه به جلو آمدیم و بیشتر به آن توجه کردیم تاثیرات آن را بیشتر مشاهده کردیم.

به گفته وی نسخه‌ای که امروز باعث شده نه تنها لایحه ای از استقامت و مقاومت در کشور خود ما بلکه در منطقه درست کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: نسخه‌ای که امروز هم آزادی خواهان و هم افرادی که در پی آزادی از استعمار و‌استکبار جهانی هستند آن نسخه را در دست گرفته به عنوان الگو انتخاب کردند و جز این راهی نبود.

سردار مهدوی افزود:استکبار به دین زدایی کمر بسته بود و در مقابل دین در پی به دست آوردن همه منافع خودش در خاورمیانه و ایران بود اما امروز مشاهده می کنید چه وضعیتی دارند.

او‌ با طرح این سئوال‌ها که امروز انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده تفکرش از کجا نشات گرفته است افزود: این که دشمن در همه عرصه‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم وادار به عقب نشینی و شکست می‌کند جزو این الگو که شما عزیزان و بسیج ایران کار کردید و کشورهای آزادی خواه از آن بهره بردند.

وی ادامه داد: ۴۵ سال است در عرصه بسیج در پايگاه‌ها مقاومت و حوزه‌ها مشکلات بسیاری مرتفع شد و خودباوری و اتکا به مردم و دخیل کردن مردم در همه عرصه‌ها از دفاعی وامنیتی گرفته تا سازندگی به موفقیت خواهد انجامید همان طور که مقام معظم رهبر‌ی بر مردمی سازی اقتصاد تاکید دارند چرا که هر جا به مردم اعتماد کردیم موفق شدیم و هر جا که مردم را نادیده گرفتیم متاسفانه مشکلات بسیاری را متحمل شدیم

سردار مهدوی با اشاره به این که کشورهای به دنبال رهایی از استعمار بسیج را به عنوان نسخه‌ای آزادی بخش سرلوحه خود قرار دادند افزود: آن چه در سوریه، عراق ، یمن و الان غزه مشاهده می‌کنید همین موضوع است.

به گفته وی حماس با بهره‌گیری از تفکر بسیجی به رژیم صیهونیست که در ذهن ما شکست ناپذیر و مجهز به مدرن‌ترین سیست‌های دفاعی و حمل است و حتی فکر تجاوز و ضربه زدن هم به رژیم صیهونیست دور از دسترس بود را در عملیات طوفان‌الاقصی شکست می‌دهد و حتی برخی فرماندهان نظامی پر ادعای این رژیم را اسیر می کند.

 وی تاکید کرد: بمباران هوایی و کشتار دسته جمعی زنان و‌کودکان بی‌گناه غزه که هنر نیست آن‌ها حتی اگر غزه را شخم بزنند و با خاک یکسان کنند هیچ منطق و انسان با انصافی قبول نمی‌کند که بمباران مردم بی‌دفاع حق است و آن‌ها پیروز این نبرد هستند.

به گفته وی اگر مرد هستند و جسارت دارند رو در رو با رزمندگان حماس بایستند در مدت این ۲۸ روزی که از جنگ سپری ‌می‌شود تلاش بسیاری برای گرفتن غزه از طریق مرزهای زمینی داشتند اما نتوانستند از مرزهای زمینی به غزه تجاوز کنند و تاکنون رزمندگان حماس کمترین آسیب را دیدند و هر چی آسیب در غزه بوده متعلق به کودکان و زنان بی دفاع است که افتخار نیست و ‌نسل کشی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) تاکید کرد: آهنگ شکست اسرائیل چه بخواهد و چه نخواهد به صدا در آمده و به امید خدا وعده مقام معظم رهبری زودتر از زمان تعیین شده به تحقق خواهد پیوست.

به گفته سردار مهدوی بحران‌هایی که در این سرزمین وجود دارد و به هم پاشیدگی‌های درونی و به هم ریختگی‌ها هم در سرعت بخشی این موضوع کمک کننده خواهد بود چرا که این مدعیان شکست‌ناپذیر پوشالی سال‌هاست با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی قصد دارند حاکمیت جهان را به دست بگیرند.

وی تاکید کرد: با کمک خدا و رزمندگان فلسطینی این توطئه‌ها همه خنثی خواهد شد و به برکت خون شهدای غزه امیداوریم هر چه سریع‌تر این لکه ننگ از زمین پاک شود.

به گفته وی قضایای این روزها در فلسطین اشغالی نشان داد تا زمانی که خود مردم اقدامی نکنند هیچ سازمانی به فکر آن‌ها نخواهد بود.

او در صحبت‌هایش به اغتشاشات سال‌گذشته در ایران هم اشاره کرد و افزود: چه طور به خاطر یک خانمی در ایران که خودش مشکل جسمی داشت سازمان‌های حقوق بشر گوش دنیا را کر کردند و مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها و جوانان ایرانی به وجود آوردند اما الان سیل خون و کشتار هزاران زن و کودک و پیر و جوان را در غزه نمی‌بینند این مدعیان حقوق بشر کجا هستند.

وی تاکید کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد هیچ کسی به فکر ما نیست و نقشه راه همان صحبت امام راحل است که در طول مسیر انقلاب طراحی کردند و چیزی جز بسیج جهانی جهان اسلام نیست همان اصلی که مردم عراق، سوریه ،یمن و الان غزه با تکیه بر آن به مقابله بر علیه استکبار جهانی دست زدند.

وی تاکید کرد: اگر بر اجرای این نسخه نجات بخش ما هم همانند زمان انقلاب و سال‌های بعد آن تاکید داشته باشیم بر همه مشکلات چیره خواهیم شد چرا که هر جا جهادی و بسیجی فکر کردیم موفق شدیم.

وی با تاکید بر این که نباید از باور بسیجی دور شویم افزود: در بخش فرهنگی هم باید با کمک بسیج بر مشکلات موجود چیره شویم.

به گفته سردار مهدوی اگر معتقدیم در جهاد تبیین باید روشنگری خوبی داشته باشیم‌ مسیر بسیج است چرا که مي‌تواند مشکلات را احصا کند و‌ چاره کار برای رفع این مشکلات داشته باشد در سایر زمینه‌ها هم می‌توان با تکیه بر بسیج به موفقیت رسید.

وی داشتن ر‌وحیه جهادی را رمز موفقیت در بدنه اجرایی دولت و رفع مشکلات مردم دانست و‌‌ افزود: امیدواریم با تکیه بر این روحیه و برنامه‌ریزی‌هایی که برای بهبود وضعیت شهرستان نهبندان با کمک قرارگاه امام حسن(ع) انجام شده بتوانیم شاهد روزهای بهتری برای مردم این منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار ما در پایان هم بسیجیان حاضر در این مراسم به بیان نظرات و دیدگاه‌ها و مشکلات منطقه پرداختند و نگاه ویژه مسئولان را به این خطه محروم استان طلب کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از