حالت تاریک
دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد:

انصراف ۳۱‌نامزد انتخابات مجلس‌شورای اسلامی در خراسان‌جنوبی

انصراف ۳۱‌نامزد انتخابات مجلس‌شورای اسلامی در خراسان‌جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۳۱ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، از دور رقابت انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، موسی سلیمی امشب در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به انصراف ۳۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان از ادامه روند رقابت انتخاباتی، اظهار کرد: با احتساب افراد انصراف داده، تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، به ۸۳ نفر رسید.

وی در ادامه بیشترین آمار انصرافی‌ها را مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام کرد و گفت: آمار انصرافی‌ها در این حوزه انتخابیه ۱۲ نفر است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حوزه فردوس، طبس،سرایان و بشرویه ۳۲ نفر بود که در حال حاضر تعداد نامزدهای نهایی در این حوزه انتخابیه ۲۰ نفر است. 

وی آمار کنونی نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه را ۲۰ نفر اعلام کرد. 

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی به انصراف هفت نفر از نامزدها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اشاره کرد وافزود: آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده در این حوزه از ۴۰ نفر به  ۳۳ نفر رسیده است.

سلیمی ادامه داد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده ۱۴ نفر بود که در حال حاضر با انصراف چهار نفر، کل نامزدهای نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه به ۱۰ نفر رسید. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از