حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

پیام استکبارستیزی‌۱۳ آبان برای ملت‌های مظلوم امیدبخش است

پیام استکبارستیزی‌۱۳ آبان برای ملت‌های مظلوم امیدبخش است

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از رشد انقلابی دانش‌آموزان بیمناک است، گفت: پیام استکبارستیزی ۱۳ آبان، ایستادگی و فرو ریختن هیمنه امریکا می‌تواند امیدبخش برای همه ملت‌های مظلوم دنیا باشد.

فاطمه بصیری‌پور، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان  در آستانه ۱۳ آبان با گرامیداشت یاد و خاطره‌ همه شهدا به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو این حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی در ادامه افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب سیزده آبان فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکا و استکبار امریکایی در ایران و جهان بود و اولین مضمون این روز رویارویی رژیم امریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی است.

بصیری‌پور با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان روز اعلام پایداری ملت ایران در برابر استکبار است، ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب تسخیر لانه جاسوسی که در این روز رقم خورد جهاد ابتدایی علیه استکبار جهانی بود و این  روز به یک معنا روز دانش‌آموز، به یک معنا روز دانشجو و به معنایی روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با بیان اینکه آینده مملکت در دست دانش‌آموزان است، بر نقش مهم نوجوانان و جوانان در گام دوم انقلاب تأکید کرد و لزوم روایت‌گری صحیح و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای این نسل ضروری دانست.

وی با اشاره به رشادت و مجاهدت جوانان ایران اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون گفت: دشمن از رشد انقلابی دانش‌آموزان بیمناک است.

وی با اشاره به بیانی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سیزده آبان روز سقوط هیبت استکباری آمریکاست افزود: وقتی ملتی در راه درست، با هدایت صحیح با بصیرت استقامت می‌کند، هیچ قدرتی در برابر آن ملت تاب مقاومت نخواهد داشت.
 
بصیری‌پور تأکید کرد: امروز همگان وظیفه دارند با پاسداشت این یوم الله رسالت خود را در پیام‌رسانی این حماسه بزرگ در اقتدار و صلابت ملت بزرگ ایران که به دست دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی سال ۵۸ رقم خورد را به نسل جوانی که دشمنان برای تضعیف اراده و تغییر مفاهیم و معانی در فکر و ذهن آنان برنامه‌ریزی کرده است، انتقال دهند.
 
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بیان کرد: پیام ۱۳ آبان به دنیا، پیام استکبارستیزی، ایستادگی و فرو ریختن هیمنه امریکا است که می‌تواند امیدبخش برای همه ملت‌های مظلوم دنیا باشد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم بارها به مبارزه با کفر و طاغوت تأکید شده و از این منظر استکبارستیزی، موضوعی عقیدتی و مکتبی است گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله فلسطین و غزه، مسئله بین حق و باطل است و به لطف الهی قدرت ایمان پیروز میدان خواهد بود.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از