حالت تاریک

همایش تمدن‌سازان فاطمی در بیرجند برگزار شد

همایش تمدن‌سازان فاطمی در بیرجند برگزار شد

همایش تمدن‌سازان فاطمی ویژه جمعی از نخبگان بسیج جامعه زنان استان شامل اساتید، فرهنگیان، فرهیختگان، دانش آموزان و ادارات در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، همایش تمدن‌سازان فاطمی امروز ویژه جمعی از نخبگان بسیج جامعه زنان استان شامل اساتید، فرهنگیان، فرهیختگان، دانش آموزان و ادارات در محل مجتمع غدیر شهر بیرجند برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان در این مراسم گفت: جهاد و جنگ تمام نشده و بانوان ما می‌توانند با جهاد خود نقش موثری داشته باشند و صحنه‌ها را خالی نکنند.

حجت الاسلام امین‌رضا کمالی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ما هویتمان را از دست دهیم و بانوان ما را گمراه کند و ارزش زن را نابود کند که باید با آگاهی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: جهاد تبیین امری مهم است که باید مورد توجه همه قرار بگیرد و زن ایرانی می‌تواند الگو در دنیا باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم افزود: این همایش ویژه جمعی از نخبگان بسیج جامعه زنان استان شامل اساتید، فرهنگیان، فرهیختگان، دانش آموزان و ادارات برگزار شده است.

فاطمه بصیری‌پور بیان کرد: رسالت نایب که بسیج جامعه زنان دنبال می‌کند در مقوله‌های حجاب و عفاف، جمعیت و فرزندآوری، جریان سازی فرهنگی و سیاسی و نقش موثر در بحث مادر و کودک، اشتغال و کارآفرینی و حمایت از زنان سرپرست خانوار با شعار تمدن‌سازی سبک زندگی فاطمه است.

در پایان این مراسم از طرح جامع ایجاد اندیشکده و مطالعه حوزه زنان و خانواده و طرح ثمین رونمایی شد.

 در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از پوشاک اسلامی، بومی و سنتی برپا بود. همچنین از بانوان نخبه، مخترع و تاثیرگذار اقشار بسیج خراسان جنوبی تجلیل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از