حالت تاریک

سکوت جهان‌اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم‌آور است

سکوت جهان‌اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم‌آور است

قائم مقام ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:سکوت سازمان های حقوق بشری و بین المللی به ویژه جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم آور و مایه تأسف است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با محکومیت فجایع انسانی صهیونیست‌ها و تعرض و کشتار زنان بی‌پناه در بیمارستان شفا غزه گفت:سکوت سازمان‌های حقوق بشری و بین‌المللی به ویژه جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم آور و مایه تأسف است، امروز مسلمین باید در مقابل رژیم صهیونیستی قرار بگیرند و اجازه ندهند که این جنایت‌ها و نسل کشی‌ها استمرار پیدا کند.

به گفته امام جمعه موقت بیرجند جنایات صیهونیست‌ها در طول تاریخ وجود داشته و آن‌ها هیچ جایگاه و ارزشی برای مسلمانان قائل نبوده و نیستند .

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: تفکر صیهونیست‌ها برگرفته از اندیشه وخوی فرعونی، استکباری حیوانی و درندگی است و برای آن‌ها هیچ فردی به جز یهود جایگاه ندارد.

به گفته وی امروز جهان شاهد بدترین و بی‌سابقه‌ترین جنایات علیه بشریت و نسل کشی مسلمانان به دست رژیم جعلی اسرائیل است و باید پیروان ادیان الهی از خواب غفلت بیدار شوند و در مقابل اندیشه صیهونیست‌ها مقابله کنند.

وی ادامه داد: انظامیان صهیونیستی اماکن غیرنظامی همانند بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌های فلسطینی‌ها را بمباران و تخریب می‌کند و هتک حرمت به نوامیس را انجام می دهند و در مقابل شاهد سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل این جنایات هستیم.

این عالم برجسته ادامه‌داد: سکوت سازمان های حقوق بشری و بین المللی به ویژه جهان اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شرم آور و مایه تأسف است، امروز مسلمین باید در مقابل رژیم صهیونیستی قرار بگیرند و زمینه‌های قدرت را برای فلسطینی‌ها ایجاد کنند و اجازه ندهند که این جنایت‌ها و نسل کشی ها استمرار پیدا کند.

به گفته حجت‌الاسلام نوفرستی جوانان یمن و لبنان اقدامات بسیارخوبی در جهت حمایت از فلسطینی‌ها انجام دادند و ایران اسلامی هم به صراحت مقام معظم رهبری می‌فرمایند از هر جریانی مقابل استکبار و ‌صیهونیست‌ها حمایت می‌کنیم و باکی نداریم.

وی تاکید کرد:اگر هم اکنون جلوی این نسل کشی‌ها در جهان اسلام گرفته نشود بی‌شک در آینده باید وضعیت بسیار بدتری برای مسلمین متصور شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از