حالت تاریک

طنین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌‌جنوبی

طنین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌‌جنوبی

زنگ جشن عاطفه ها صبح امروز در مدارس استان خراسان‌جنوبی به صدا در آمد.

به گزارش خاورستان، زنگ جشن عاطفه‌ها صبح امروز با حضور مدیران کمیته امداد استان، آموزش و پرورش استان، فرماندار بیرجند و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستان بیرجند به صورت نمادین در دبستان شاهد شهیده معصومه محمودی بیرجند به صدا در آمد.

محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت:امروز زنگ جشن عاطفه در بیش از ۶۷۰ مدرسه استان برگزار شده است.

به گفته وی در خراسان جنوبی ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به این که جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد افزود: تا کنون مردم نوعدوست استان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک کردند.

عرب با اشاره به این که سال گذشته ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک شده ادامه داد: امیداوریم امسال کمک‌ها بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی از نهادهایی نظیر آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و صدا و سیما و سایر رسانه‌ها که در راستای تبیین این جشن به کمیته امداد کمک کردند قدردانی کرد.

وی با دعوت از مردم برای پیوستن به ایین پویش ملی، تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

طنین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌‌جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از