حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۳۹هزار نفر درخراسان‌جنوبی به‌طرح «زندگی با آیه‌ها» پیوستند

۳۹هزار نفر درخراسان‌جنوبی به‌طرح «زندگی با آیه‌ها» پیوستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از شرکت ۳۹ هزار نفر از مردم استان در طرح ملی مسطورا «زندگی با آیه‌ها» خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی امروز در در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: برخی از مساجد شهرستان بیرجند نقش‌آفرینی خوب و موثری در برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری دارند.

وی با اشاره به هم‌افزایی موثر بین نهادهای مسجدی در استان خراسان جنوبی، گغت: ۳۹ هزار نفر از مردم استان در طرح ملی مسطورا «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از حیث تعداد افراد شرکت‌کننده، خراسان جنوبی جایگاه سوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

سالاری‌مکی با تاکید بر اینکه «زندگی با آیه‌ها» یک طرح ملی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که با همکاری ارگان‌های محتلف اجرا می شود، از مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی خواست زمینه مشارکت و حضور پرشور فعالان کانونی را در طرح مسطورا را فراهم کند.

گفتنی است؛ هدف از طرح زندگی با آیه‌ها این است که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از