حالت تاریک
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

«بسیج» جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است

«بسیج» جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، ابوالفضل نوفرستی عصر پنجشنبه در مراسم غبار روبی و گلباران مزار شهدا در هفته بسیج اظهار کرد: اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در فرد فرد مردم میهن اسلامی ریشه دوانید و به فرهنگی فراگیر و جهان شمول تبدیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود : بسیج تندیس پایداری و رمز مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی‌اند که به دور از وسوسه‌های دنیا در سایه ایمان و عمل صالح جامه عمل بر تن نهاده و در صف مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفته‌اند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافته‌اند.

نوفرستی ادامه داد: این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سرزندگی سال‌های آغازین شکل‌گیری با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و منشا اثرات مفید و موثر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  در ادامه گفت: بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین کرده است.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند تا اینچنین در محضر خداوند متعال، امام خمینی(ره) و مردم ولایتمدار ایران سربلند و شایسته تحسین باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از