حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«قرآن کریم» مانع تسلط دشمن بر مسلمانان است

«قرآن کریم» مانع تسلط دشمن بر مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن کریم مانع تسلط دشمن بر مسلمانان است، گفت: دشمن تلاش می کند تا فرهنگ غربی را بر مردم حاکم کند و مردم، قرآن را فراموش کنند و از این طریق بر مسلمانان مسلط شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با جمعی از قرآن آموزان دانش آموز دختر در طرح قرآنی رحله و زکیه اظهار داشت: اساتید شما مثل شمع می سوزند تا شما راه درست را پیدا کردید. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن کریم، معجزه باقیه پیامبر آخرالزمان است، افزود: از ۱۲۴ هزار پیامبری که آمدند و آن عده ای که صاحب کتاب بودند الان به اسم آثاری از بعضی کتب انبیا وجود دارد اما ادعا است چرا که این کتب را بر اساس مسائل نفسانی تغییر داده اند. 

وی در ادامه عنوان کرد: فقط قرآن کریم، بی کم و زیاد حفظ شده است و آن هم دلایلی دارد و اگر این کتاب تحریف می شد اصلا حجت خدا قطع می شد بنابراین خود خدای متعال در قرآن کریم از همان ابتدا در جهت حفظ آن بیاناتی فرموده است. 

 عبادی با اشاره به اینکه قرآن کریم تحریف نشده است، افزود: همه کارشناسان محقق در این جهت متفق هستند که قرآن کریم حفظ شده است و این کتاب یکی از معجزات پیامبر آخرالزمان است و قرآن مجید به صورت متعدد با عناوین مختلف این مطلب را بیان فرموده است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: دشمن ۱۴٠٠ سال است که با اسلام می جنگند و خیلی هم آسیب دیده اند و امروز دنیا به دو قطب تبدیل شده و یک طرفش اسلام ناب و یک طرف آن عناصر کفر است. 

وی ادامه داد: قرآن کریم پیشنهاد داده که اگر تردید دارید نیازی نیست جنگ راه بیاندازید بلکه مثل یک سوره قران بیاورید و ما حرف خود را پس می گیریم با وجود اینکه به همه چیز مجهز هستند و قرآن فرموده که اگر نتوانستید از عذاب الهی بترسید و بر باطل خود نمانید. 

 عبادی با بیان اینکه قرآن کریم مانع تسلط دشمن بر مسلمانان است، افزود: دشمن تلاش می کند تا فرهنگ غربی را بر مردم حاکم کند و مردم، قرآن را فراموش کنند و از این طریق بر مسلمانان مسلط شوند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: امروز شما در مسیری قرار دارید که برای قرآن کریم حامل وحی الهی هستید و موثرترین برنامه در جهان امروز قرآن است. 

وی در پایان گفت: امروز بهترین مصداق بارز از فرآورده های قرآن، وجود مقدس امام حسین علیه السلام است و از سراسر جهان برای حق طلبی و عدالت خواهی به سمت کربلا می روند و این نقش پیروزی قرآن است و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم می کند. شبستان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از