حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

آرامش جامعه‌مرهون تلاش سربازان‌گمنام امام زمان(عج) است

آرامش جامعه‌مرهون تلاش سربازان‌گمنام امام زمان(عج) است

استاندار خراسان جنوبی گفت: آرامش جامعه مرهون همتِ امنیت آفرین سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز شنبه در پیام تبریک به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که وزارت اطلاعات به همت نیروهای باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی، خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است. وزارت اطلاعات با تلاش مؤثر خود زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورد. من در یک کلمه، عامل موفقیت وزارت اطلاعات را ایمان و نیروی انسانی این وزارتخانه می‌دانم.

وی ادامه داد: در تقویم مناسبت های ملی ما، سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، مجاهدان جان برکفی که طی ۴۵ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ ادعا و در سکوت و خفا، توطئه‌ها و دسیسه‌های براندازانه فراوانی را خنثی کرده‌ و معاندان انقلاب را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خادمانی که سینه ستبرشان، مزین به مدال پر افتخار گمنامی یوسف زهرا سلام الله علیهاست و آرامش جامعه را مرهون همتِ امنیت‌آفرین این عزیزان هستیم.

وی افزود: امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در وزارت اطلاعات است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و هستند.

قناعت گفت: اینجانب ولادت باسعادت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و سالروز تاسیس وزارت اطلاعات و هفته‌ سربازان گمنامِ آن امام همام را به مردم شریف و مؤمن خراسان جنوبی همچنین مدیران ارشد و کارکنان انقلابی هوشیار و امنیت آفرینِ اداره کل اطلاعات این استان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: امید که در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری حفظه الله با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» مزین گشته، با افزایش مؤلفه‌های امنیت اقتصادی به ویژه در بخش سرمایه گذاری و توسعه صنایع فرآوری، زمینه مهار تورم و رونق تولید در راستای رفاه اجتماعی و تعالی همه جانبه کشور و استان خراسان جنوبی فراهم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از