حالت تاریک
همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

اجرای رزمایش شیفت ایثار در واحدهای صنعتی خراسان‌جنوبی

اجرای رزمایش شیفت ایثار در واحدهای صنعتی خراسان‌جنوبی

رزمایش شیفت ایثار با حضور فرمانده بسیج سپاه بیرجند و مسئول سازمان بسیج کارخانجات سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در هفت واحدی صنعتی استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش شیفت ایثار با شعار «بسیج امید ملت ایران» و با حضور فرمانده بسیج سپاه بیرجند و مسئول سازمان بسیج کارخانجات سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در کویرتایر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: این رزمایش امروز با حضور ۲۲۰۰ نفر از کارگران ۷ واحد صنعتی استان به میزان ۴۵۰۰ نفر ساعت در راستای تقویت روحیه جهادی و تفکر بسیجی اجرا شد.

کاظم توکلیان با اشاره به اعلام آمادگی کارگران در جنگ اقتصادی و حمایت از ایتام و نیازمندان و محرومین ادامه داد: عواید این طرح در قالب این برنامه‌ها، بین افراد نیازمند و خانواده‌های ایتام، آزادسازی زندانیان و کمک مؤمنانه هزینه خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهدا(ع) شرکت کویرتایر در این مراسم با اشاره به برگزاری رزمایش شیفت ایثار آن‌را تمرین همدلی بسیجیان این کارخانه برشمرد و تصریح کرد: ۱۵۰۰ نفر از کارکنان در راستای افزایش تولید وکاهش توقفات یک ساعت از حقوق خود را به نیازمندان اختصاص می‌دهند.

 محمدحسن رحیم‌پناه با بیان اینکه همواره کارگران جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده‌اند، اما ازطرف دیگر به خاطر روحیه ایثار و کار جهادی همیشه در حمایت از انقلاب پیشگام بودند، گفت: عواید حاصل از شیفت ایثار به صندوق امداد کارکنان این مجموعه به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به همکاران کویرتایر واریز خواهد شد.

وی بیان کرد: بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده است و در این جهت به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد و یکی از این طرح‌ها شیفت ایثار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از