حالت تاریک
بر اساس یافته های موسسه  Elsevier ؛

استاد دانشگاه صنعتی بیرجند جزو پژوهشگران پراستناد جهان

استاد دانشگاه صنعتی بیرجند جزو پژوهشگران پراستناد جهان

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: دکتر صادق اعتدالی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان دانشمند برجسته بین المللی، در فهرست دو درصد پژوهشگران پر استناد جهان معرفی شد.

مصطفی سبزه کار مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: با استناد به یافته های پایگاه داده ای موسسه  Elsevier ، دکتر صادق اعتدالی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان دانشمند برجسته بین المللی، در فهرست دو درصد پژوهشگران پر استناد جهان معرفی شد.

وی افزود: بر اساس پروژه مشترک موسسه  Elsevier و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد که با عنوان فهرست دانشگاه استنفورد نیز شناخته می شود، بروندادهای پژوهشی منتشر شده در پایگاه Scopus در سال ۲۰۲۲ در ۲۲ حوزه موضوعی اصلی و ۱۷۴ حوزه فرعی تحلیل و بر این اساس نویسندگانی که در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان هستند معرفی شده اند.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: لازم به ذکر است شاخص (C-store) مبنی بر ترکیب شاخص هرش پژوهشگران Hindex جایگاه پژوهشگر در ترتیب اسامی مقالات و تعداد استنادات دریافتی در جهان محاسبه شده است که جدیدترین نسخه این پایگاه 13مهرماه امسال (۴ اکتبر ۲۰۳۳) به آدرس https://elsevier.digitalcommonsdata.com/datasets/btchxktzyw/6 منتشر شده است.

وی یادآور شد: این اطلاعات هر ساله منتشر می شود و بر اساس آن دانشمندان دنیا رتبه بندی می شوند که امسال برای اولین بار، نام یکی از اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند در این لیست قرار گرفت.

سبزه کار عنوان کرد: دکتر صادق اعتدالی دانشیار گروه مهندسی عمران و معاون آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند است و بیش از 60 مقاله در مجلات معتبر علمی دنیا و بیش از 35 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر به چاپ رسانده است. مطالعات اخیراو نیز بر سیستم های کنترل لرزه ای سازه ها و سازه های هوشمند در برابر زلزله متمرکز شده است.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از