حالت تاریک
امام جماعت اهل سنت حسن‌آباد زیرکوه:

اسماعیل هنیه یک مجاهد واقعی بود

اسماعیل هنیه یک مجاهد واقعی بود

امام جماعت اهل سنت حسن‌آباد زیرکوه گفت: اسماعیل هنیه در کوچه‌های آواره فلسطین به دنیا آمد و از همان ابتدای طفولیت با این صحنه‌ها و جنگ‌ها مواجه بوده و به‌عنوان مجاهدی به تمام معنا رشد و از فلسطین دفاع کرده است.

مولوی حافظ مهدی نهتانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به اقدام تروریستی اخیر و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، ضمن تسلیت این شهادت، گفت: این حادثه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام بود، اما از طرف دیگر موجب بیداری برای امت اسلام، ملت فلسطین و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امیدواریم ثمره خون این شهید؛ نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به‌عنوان حامی اصلی این رژیم باشد، افزود: شخصیت بی‌نظیر اسماعیل هنیه بر هیچ‌کدام از مسلمانان یا غیرمسلمانان جهان پوشیده نیست، او شخصیتی مجاهد بود و طی ماه‌های اخیر هم تعدادی از فرزندان و نوه‌هایش را از دست داد.

امام جماعت اهل سنت حسن‌آباد زیرکوه ادامه داد: او در کوچه‌های آواره فلسطین به دنیا آمد و از همان ابتدای طفولیت با این صحنه‌ها و جنگ‌ها مواجه بوده است و به‌عنوان مجاهدی به تمام معنا رشد و از فلسطین دفاع کرده است. بعد هم به‌عنوان رئیس دفتر حماس منصوب شد و تا آخرین لحظه از فلسطین و جهان اسلام دفاع کرد.

نهتانی گفت: اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما در ایران بود و قطعا اگر همکاری و پشتوانه آمریکا نمی‌بود، رژیم صهیونیستی به‌تنهایی نمی‌توانست چنین جنایت بزرگی را انجام دهد.

وی بیان کرد: این حادثه ناگوار خون همه مردم و جوانان را به جوش آورده و باعث شده تا همه آن را محکوم کنند. بنده نیز این جنایت را به‌شدت محکوم می‌کنم.

امام جماعت اهل سنت حسن‌آباد زیرکوه تصریح کرد: اکنون نیز باید پاسخ کوبنده و سختی به این جنایت داده شود، در غیر این صورت آنها دوباره هم دست به چنین اقداماتی می‌زنند و رهبران دیگری را هم ترور خواهند کرد.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از