حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد:

اشتغال‌زایی دشمن را ناامید می‌کند

اشتغال‌زایی دشمن را ناامید می‌کند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تاکید بر این که باید پیشرفت کرد تا دشمن ناامید شود گفت: با صنایع دستی، کارگاه های خود اشتغالی و اشتغالزایی جامعه را می شود به پیش برد.

به گزارش خاورستان سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع اهالی روستای محمد آباد پسکوه قاینات گفت: در سال ۱۳۵۹ یک نبرد نابرابر که جنگ با تمام دنیا بر ایران تحمیل شد ایران نه اهل جنگ بود و نه شروع کننده جنگ بودیم.

به گفته وی جنگ مقدس نیست بلکه پدیده ای زشت و بی معنی است اما وقتی در برابر دشمن باشد مقدس می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیرجند با طرح این پرسش که چرا علیه ایران جنگیدند گفت: چون این اتفاقاتی که اکنون افتاده است را پیش بینی کرده بودند و می‌دانستند که با ظهور اسلام دیگر چپاول‌گری نخواهند توانست داشته باشند و هر اقدامی باید با مجوز آمریکا انجام می‌شد. 

سردار مهدوی افزود: حق نداشتیم پیشرفت علمی و صنعتی داشته باشیم پس جنگ بر ایران تحمیل شد تا بخشی از ایران جدا شود و انقلاب اسلامی ضعیف و از بین برود چون هر زمان جنگی بر ایران تحمیل شد ایران قسمتی از خاکش را از دست داد.

وی با اشاره به این که ایران چون روی پایش ایستاد و محکم پای کار آمد دشمن را شکست داد تصریح کرد: مشکلات اقتصادی است اما در همه دنیا مشکلات وجود دارد قبل از انقلاب اوضاع بسیار بد بود گاز، برق، آب، تلفن، جاده این‌ها همه خدمات جمهوری اسلامی است و چرا قبل از انقلاب و رژیم پهلوی این امکانات را نیاورد چون کشور را به یغمای برده بودند.

وی به این نکته هم اشاره کرد که بعد از دولت سیزدهم به‌رغم همه تحریم‌ها، پیشرفت‌ها حاصل شده، یک روند شتابان را شاهدیم و کارخانه‌ها به راه افتاده‌اند و وابستگی‌ها کم شده است و حرکتی پیش رونده را می‌بینیم.

وی تاکید کرد: جوانان امروز باید درس بخوانند و به دنبال پیشرفت باشند  و آینده را  با امیدواری نگاه کنند نگذارید پرچم پیشرفت و حرکت و جوشش بر زمین بیافتد پیش بروید و به نتیجه برسید. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: نگذارید شما را استحاله کنند نگذارید به شما شبیخون بزنند نگذارید به شما حمله فرهنگی و فکری شود حواستون باشد شما را به مفاسد و انحرافات مشغول نکنند.

به گفته سردار مهدوی آن چه موجب مصونیت‌مان می شود ایمان و تقواست که هم خود و هم جامعه ایمن شود و باید به مساجد برگردیم باید ایمان مان را قوی کنیم و خود و جامعه مان را واکسینه سازیم تا انواع بلایای که دشمن می خواهد بر ما تحمیل کند را خنثی سازیم.

وی افزود: باید پیشرفت کنیم تا دشمن ناامید شود. با صنایع دستی، کارگاه های خود اشتغالی و اشتغالزایی جامعه را می شود به پیش برد  و کمکی به معیشت خانواده خواهد شد و جوان از بیکاری در خواهد آمد. 

به گفته وی در پایگاه بسیج با راه اندازی گروه جهادی و کمک های بسیجیان می شود اقتصاد خانواده و روستا ها را متحول کرد و پایگاه بسیج نعمتی است که باید قدر آن را دانست.

اشتغال‌زایی دشمن را ناامید می‌کند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از