حالت تاریک
اطاعت از فرامین رهبر واجب است
وصیت‌نامه شهید «سید علی‌اکبر حاج سیدجوادی»؛

اطاعت از فرامین رهبر واجب است

شهید «سیدعلی‌اکبر حاج سیدجوادی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: «اطاعت از فرامین رهبر را واجب دانسته و دوستان او را دوست و دشمنان او را دشمن خود بدانید ...»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «سید علی‌اکبر حاج سیدجوادی»، بیست و سوم مهر ماه سال ۱۳۴۲، در شهرستان قزوین به دنیا آمد، پدرش سیدحسن و مادرش صدیقه نام داشت و تا دوم متوسطه درس خواند. این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، بیست و چهارم اسفند ماه سال ۱۳۶۳، با سمت فرمانده گردان ۲۷ محمدرسول الله (ص) در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به گردن، شهید شد، پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۳، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. او را سید مصطفی نیز می‌نامیدند.

وصیت‌نامه شهید سیدعلی‌اکبر حاج سیدجوادی: 

وصیتم به تمامی برادران و ملت ایران: اطاعت از فرامین رهبر را واجب دانسته و دوستان او را دوست و دشمنان او را دشمن خود بدانید که دشمنان او، دشمن اسلامند و دوستان او دوستان اسلام. 

وصیت دیگرم این است: در موقع دفن چشمهایم را باز بگذارید تا کوردلان بدانند کورکورانه این راه را نرفته‌ام؛ بلکه بهترین راه را برای خود انتخاب کرده‌ام و دست‌هایم را بیرون بگذارید تا راحت‌طلبان و دنیاپرستان از خدا بی‌خبر ببینند که در آخرت جز معنویت چیز دیگری به درد انسان نمی‌خورد و با خود چیز مادی نَبُرده‌ام.

مشت‌هایم را گره کرده، تا کافران و منافقین بدانند که جسم بی‌جانم نخواهد گذاشت حتی لحظه‌ای آرامش به خود ببینند؛ و در پایان به خداوند پناه می‌بَرم از درونی که سیر نشود؛ از نمازی که فراز نگیرد؛ از دلی که نهراسد؛ از دانشی که بی‌بهره باشد و از دعایی که شنیده نشود! خداوندا! اسلام و مسلمین را یاری ده و پیروزی را هرچه زودتر برای مسلمین نایل گردان.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از