حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۱۲۰۰ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت

اعزام ۱۲۰۰ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در قالب اردوهای راهیان پیشرفت یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استان از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در دیدار هیئت رئیسه سپاه انصارالرضا(ع) استان با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد:  امسال در هفته بسیج سه هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح روستاها و شهرهای استان با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در طی ۲۰ روز گذشته؛ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استان از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ظرف ۱۵ روز آینده مرحله دانش‌آموزی اردوهای راهیان پیشرفت به پایان می‌رسد و بعد از آن مرحله دانشجویی را آغاز خواهیم کرد.

سردار مهدوی بیان کرد: در راستای جهاد تبیین اقدامات خوبی توسط مجموعه بسیج و سپاه استان در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت همه اقشار مردم، اساتید و طلاب استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: برای انجام کار فرهنگی اثربخش در جامعه نیاز است که تمام دستگاهای فرهنگی و اجرایی استان پای کار باشند تا اقدامات خوبی انجام شود.

حجت الاسلام امین رضا کمالی نیز در این دیدار به دغدغه‌های فرمانده سپاه خراسان جنوبی در رسیدگی به امور فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: به دنبال ارائه ایده‌های جدید برای مسائل فرهنگی هستیم و برای این امر با مراکز فرهنگی و تبلیغی استان و مساجد اعلام آمادگی می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: متأسفانه انجام برنامه‌های فرهنگی در مساجد شاخص شهرستان بیرجند بسیار کمرنگ دنبال و پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: به دنبال این خاموشی و بی‌برنامه بودن؛ حضور و استقبال مردم از مساجد و امور فرهنگی کمتر شده و زمینه برای فعالیت‌های ضدفرهنگی معاندان و دشمنان فراهم می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بر داشتن برنامه‌های فاخر، انگیزشی و جذاب برای جذب جوانان به مسجد تأکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به این مهم تمام متولیان امر فرهنگی دست در دست هم تلاش کنیم.

اعزام ۱۲۰۰ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از