حالت تاریک
رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه خبر داد:

اعزام ۲۵مبلغ به نقاط مختلف بشرویه طی دهه‌کرامت

اعزام ۲۵مبلغ به نقاط مختلف بشرویه طی دهه‌کرامت

رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: به مناسبت دهه کرامت ۲۵ مبلغ به نقاط مختلف بشرویه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، حجت الاسلام هادی نودهی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جلسات قرآنی هفتگی در مساجد و هیئات مذهبی و برپایی بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه صلواتی در دهه کرامت برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست فرهنگی ترویجی غدیر در سیره رضوی ویژه اقشار فرهنگی مذهبی در دستور کار است، گفت: جشن های محوری ویژه دختران، همایش همت بلند در ظرافت خلقت ویژه بانوان و دختران شهرستان همراه با برنامه های متنوع شاد و آموزشی از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در ادامه عنوان کرد: برگزاری جشن مهر بیکران در مجتمع بین راهی امام رضا (ع) شهرستان بشرویه و ترویج طرح فرهنگی مذهبی «سلام بر امام»، اعزام ۲۵ نفر از روحانیون و خواهران طلبه به مراسمات دهه کرامت در سطح شهرستان بشرویه از دیگر این برنامه هاست.

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، عیادت از بیماران با حضور خدّام حرم مطهر رضوی و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

وی در پایان به برگزاری مراسم محوری جشن ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در ۳۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان بشرویه میزبان برگزاری این جشن خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از