حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۸۵داوطلب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی برای خدمت به زائران‌رضوی

اعزام ۸۵داوطلب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی برای خدمت به زائران‌رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۸۵ نفر از اعضای جوانان این جمعیت در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمدعلی کاوسی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۸۵ نفر از اعضای فعال جوانان داوطلب هلال احمر استان برای حضور در رویداد فرهنگی مذهبی جمعیت هلال احمر با عنوان «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر، برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) در قالب فعالیتهای امدادی و بشردوستانه در مشهد مقدس حضور خواهند یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: رویداد فرهنگی مذهبی قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه درتبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کاراوان با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه در مشهد مقدس ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از