حالت تاریک
در تیر ماه امسال رقم خورد؛

افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌ای در خراسان‌جنوبی

افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌ای در خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش سه درصدی ترافیک جاده‌ای استان در تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده گفت: از ابتدای تیر ماه سال جاری تردد‌های ثبت شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار استان ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش سه درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوده‌ایم. 

وی افزود: از این تعداد ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در مدت زمان مذکور تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

جلال‌زاده بیان کرد: بیشترین تردد استان در محور‌های بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان انجام شده و پاسخ داده شده است. 

جلال‌زاده با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، گفت: از هم‌وطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودرو‌های شخصی را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

وی تأکید کرد: همچنین قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از