حالت تاریک
فرماندار خوسف عنوان‌کرد:

افزایش 34درصدی اعتبارات شهرستان خوسف

افزایش 34درصدی اعتبارات شهرستان خوسف

فرماندار شهرستان خوسف گفت: اعتبارات شهرستان خوسف امسال ۳۴ درصد افزایش داشته است که برای اجرای ۱۶۶ پروژه بین ۴۱ دستگاه شهرستان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،  سید علی حسینی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر توجه زیادی به اهالی رسانه و مشکلات این قشر نشده در صورتی که برای توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای نیاز به مطالبه‌گری داریم.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه نوع نگاه رسانه‌ها در سال‌های گذشته به موضوعات کشوری و به سمت مطالبه‌گری کشیده شده است، گفت: متاسفانه تامین مالی خوبی برای خبرنگاران محقق نمی‌شود و اخبار شهرستان ها نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخی ادارات شهرستان خوسف در حد نمایندگی با یک نفر نیرو اداره می‌شوند، افزود: ادارات صنعت، معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تنها با یک نیرو فعال هستند.

وی ضمن گلایه از اینکه ضعیف‌ترین چارت سازمانی استان را فرمانداری خوسف دارد، گفت: با وجود کاستی ها، بعد از ۶ سال تنش آبی، امسال تنش آبی روستاها رفع و نارضایتی ها بسیار کاهش یافته است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان خوسف بعد از ۱۳ سال گفت: تا آبان ماه امسال همه پزشکان متخصص جذب خواهد شد و هم اکنون پزشک قلب مستقر شده است.  

به گفته وی؛ سرمایه گذاری انجام شده طی دولت سیزدهم در شهرستان خوسف در تاریخ خوسف بی‌نظیر بوده و پروژه های بیمارستان خوسف، استخر سرپوشیده خوسف، گود زورخانه، پروژه‌های آبرسانی، کلنگ زنی فاضلاب خوسف و آبرسانی به روستاها همه از موارد انجام شده است.

فرماندار خوسف با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش معدن شهرستان به اندازه تمام سرمایه‌گذاری‌های خوسف در سال های قبل است، ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش معدن به اندازه پنح هزار میلیارد تومان بوده است لذا آینده بسیار روشنی برای خوسف پیش بینی می‌کنیم.

حسینی تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهرستان خوسف بعد از سال ها مطالبه گری، در دولت سیزدهم کلنگ زنی شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی بازار محلی آب برای اولین بار در استان در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم برای خرید و فروش آب و در جهت منفعت کشاورزان دنبال می‌شود.

فرماندار خوسف از افزایش اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه ریزی استان خبر داد و گفت: اعتبارات شهرستان امسال ۳۴ درصد افزایش داشته است که برای اجرای ۱۶۶ پروژه بین ۴۱ دستگاه شهرستان توزیع شده است.

وی از تامین زیر ساخت های آب و برق برای سرمایه گذاری در خوسف خبر داد و افزود: هم‌اکنون با تامین زیرساخت ها و انتقال پساب تصفیه خانه شهرستان بیرجند شاهد هجوم سرمایه گذاران به خوسف هستیم.

فرماندار خوسف از اجرای سه پست برق خبر داد و گفت: سرمایه گذار در بخش انرژی خورشیدی برای تولید ۱۵۰ مگاوات برق با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آمادگی دارد، در صورتی که کل مصرف برق شهرستان در اوج مصرف ۱۷ مگاوات برق است.

حسینی با اشاره به وجود سومین شهرک خورشیدی کشور در خوسف، گفت: در خصوص تامین برق؛ این شهرستان پیشران است، همچنین در بخش صنعت شهرستان هم به اندازه بخش معدن سرمایه گذار جذب شده است، که نوید روزهای خوب برای شهرستان است. شبستان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از