حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

امید و نگاه خوشبینانه به‌آینده را ترویج دهیم

امید و نگاه خوشبینانه به‌آینده را ترویج دهیم

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر لزوم ترویج امید و نگاه خوشبینانه به آینده، گفت: ایجاد ناامیدی در دل مردم یکی از ترفند‌های دشمنان اسلام است که همواره در شبکه‌های معاند واقعیت‌های جمهوری اسلامی وارونه جلوه داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند اظهار کرد: در مدت ۴۵ سال انقلاب اسلامی همواره از سوی دشمنان با جریان نفاق روبرو است که توطئه‌های آنان با هوشیاری مردم و مسئولان و رهنمود‌های رهبری این توطئه‌ها خنثی شده‌اند.

وی با اشاره به خطر جریان نفاق برای جامعه اسلامی ادامه داد: امروز برای ما آمریکا، اسرائیل و صهیونیست و تحریم‌های که تاکنون به ایران تحمیل کرده‌اند خطری نیست و توانستیم با همت مردم و حضور آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب تمام تحریم‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: ایجاد بیم و ناامیدی در دل مردم یکی از ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام است که همواره در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های معاند واقعیت‌های جمهوری اسلامی وارونه جلوه داده می‌شود.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی بر بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب توسط مردم و جوانان تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه می‌فرمایند: "نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفل‌ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت. آنچه می‌گویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّت‌های عینی است. اینجانب همواره از امید کاذب و فریبنده‌ دوری جسته‌ام، امّا خود و همه را از نومیدی بیجا و ترس کاذب نیز برحذر داشته‌ام و برحذر می‌دارم. اما سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است."

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ هستیم، تأکید کرد: هر قدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف، برابر چند حج است و هرکه دل به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم (ص) و ایران اسلامی دارد این راه را ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام گفت: پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند تا انسان را بر سر دوراهی انتخاب حاکمیت الله و حاکمیت شیطان کمک کنند تا با انتخاب حاکمیت الله راه درست را برگزینند.

به گفته وی، از جمله اهداف پیامبر اکرم (ص) و بعثت آن حضرت رهاسازی مردم از جهل و جهالت بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از