حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم حفظ بی‌طرفی وپرهیز از جانبداری در انتخابات

لزوم حفظ بی‌طرفی وپرهیز از جانبداری در انتخابات

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات بر لزوم حفظ بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه جانبداری از سوی عوامل اجرایی انتخابات استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت امروز پنجشنبه در ستاد انتخابات استان با توجه به برگزاری زودهنگام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: این دومین‌بار است که دوران ریاست جمهوری یک فرد در جمهوری اسلامی ناتمام می‌ماند و پیش از رسیدن چهار سال تعیین شده، انتخابات برای تعیین رئیس رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو ماه قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار شد از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: در این انتخابات ضمن اینکه شعب اخذ رأی نباید کاهش یابد و فرمانداران هم تحلیل و پیش‌بینی‌های لازم برای وضعیت و تعداد شعب سیار اخذ رأی را داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: باید از انجام هرگونه اقدامات شائبه برانگیز در جانبداری از نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

قناعت بیان کرد: خراسان جنوبی را استانی منتسب به شهید آیت الله رئیسی می‌دانند که با وجود مردم مومن و متدین همیشه درصد مشارکت در انتخابات در آن بالا است لذا در انتخابات پیش‌رو هم باید همچنان رتبه استان در خصوص درصد مشارکت را حفظ کنیم.

وی با بیان ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی انتخابات، ادامه داد: کارها باید بر اساس جدول زمان‌بندی به صورت دقیق و کامل انجام و جلسات ستاد انتخابات نیز به شکل منظم برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی بر حساسیت پیرامون موضوعات امنیتی انتخابات تأکید کرد و افزود: امنیت پایدار خراسان جنوبی به امر عادی تبدیل نشود که ما را از حساسیت در این زمینه غافل کند.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از