حالت تاریک
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:

انتخاب ۹ اثر برتر در جشنواره شعرآیینی ابن‌حسام

انتخاب ۹ اثر برتر در جشنواره شعرآیینی ابن‌حسام

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در میان ۴۸۹ اثر واصله به دبیرخانه جشنواره، پنج اثر آیینی، سه اثر مقاومت و یک اثر در بخش دانشجویی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سید محمدحسین سیدکاشی شب چهارشنبه در جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام که در خوسف برگزار شد، گفت: جهاددانشگاهی استان در سال‌های ۹۷، ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و هنری ابن حسام خوسفی را با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار کرد. 

وی با بیان اینکه این جشنواره‌ها با هدف معرفی شخصیت ابن حسام به مردم برگزار شد، ادامه داد: امسال با حمایت و همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین‌بار کنگره ملی ابن حسام در بخش‌های مختلف در حال اجراست که جهاددانشگاهی بخش فرهنگی آن را برعهده دارد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: براین اساس اجرای جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام در سه بخش اصلی شعر آیینی، ایثار و شهادت و دانشجویی برنامه‌ریزی شد. 

سیدکاشی افزود: از میان ۴۸۹ اثر واصله به دبیرخانه جشنواره، پنج اثر در حوزه شعر آیینی، سه اثر در بخش مقاومت و یک اثر در بخش دانشجویی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی خواهند شد. 

وی در پایان از استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار خوسف و رئیس دانشگاه بیرجند، شهرداری، میراث فرهنگی، و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف، اصحاب رسانه و همکاران‌ جهاددانشگاهی در حوزه معاونت فرهنگی در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از