حالت تاریک

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه با حضور در بیرجند از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) و ولی‌عصر(عج) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، بهرام عین اللهی روز جمعه در سفر به بیرجند از بخش‌های جراحی، ارتوپدی بیمارستان امام رضا(ع) بازدید و در جریان مشکلات بخش‌های مختلف قرار گرفت.

وزیر بهداشت از بخش داروخانه بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند و پروژه سوختگی بازدید کرد.

وی همچنین در ادامه از بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند بازدید کرد و روند رسیدگی به بیماران در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی‌ عصر (عج) بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی با همت و همکاری بسیار خوبی که استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند داشتند، شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ۲۸ پروژه سلامت استان با اعتبار حدود پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: حدود ۱۰ هزار و ۴۶۰ متر مربع به فضای بهداشتی درمانی خراسان جنوبی افزوده می‌شود که از این تعداد ۱۰ پروژه بهداشتی است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در پروژه‌های درمانی نیز دو بیمارستان در شهرستان های خوسف و بشرویه افتتاح می‌شود البته ارتقای این بیمارستان‌ها در آینده نیز مدنظر ما قرار دارد.

 بازدید از بیمارستان‌ها و افتتاح چندین طرح بهداشتی و درمانی به مناسبت دهه فجر از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان خراسان جنوبی است.

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند که اکنون متولی بهداشت و درمان خراسان جنوبی است، سال ۱۳۶۴ به‌صورت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی و سال ۱۳۶۵ دانشکده مستقل شد، این مجموعه سال ۱۳۷۲ به صورت دانشگاه درآمد. با گذشت بیش از سه دهه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند متشکل از هشت دانشکده و یک آموزشکده (فوریت‌های پزشکی) دارای ۲ هزار و ۷۵۷ دانشجو در ۳۵ رشته تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای است و ۱۹۷ عضو هیات علمی دارد.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد و دارای ۱۱ شبکه بهداشت و درمان، ۱۵ بیمارستان، ۹ دانشکده و پنج مرکز تحقیقاتی است.

انتهای خبر/

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان‌های بیرجند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از