حالت تاریک

بدرقه تا بهشت با وداع مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی

بدرقه تا بهشت با وداع مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی

وداع باشکوه مردم قدرشناس خراسان جنوبی و حماسه ماندگار بدرقه رئیس جمهوری خادم و مخلص در خاطره‌ها خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، کبوتران خونین بال خدمت و جهاد در غوغایی که امروز در بیرجند برپا شد، تشییع و تا بهشت بدرقه شدند. مردم قدرشناس خراسان جنوبی روز پنجشنبه با حضور باشکوه کنار پیکرهای مطهر رئیس‌جمهور کارآمد و مکتبی خود و همراهانش‌ گریستند.

سراسر مسیر تشییع، تجلی‌گاه ابراز محبت و دلدادگی مردم به خادم خستگی‌ناپذیر خود بود. آقای رئیس جمهور. مهمان‌نوازی مردم شهرم را دیدی. درسفر استانی‌تان به خراسان جنوبی شما مردم را درآغوش می‌گرفتی، ولی این‌بارمردم شهرم شما را درآغوش گرفتنند؛ خادم ملت شهادتت مبارک.

مردم غم گرانباری بر دوش می‌کشیدند. ازدحام مثال‌زدنی مردم دیدنی بود. کودکان، نوجوانان و جوانان بسیاری در مراسم حضور پیدا کرده بودند. برخی از مردم در مراسم تشییع تابلویی در دست داشتند که روی آن این جمله را نوشته بودند؛ «شهید رئیسی نتیجه انتخاب آگاهانه».

مردم خراسان جنوبی در حالی خادم الرضا را بدرقه می‌کردند که می‌گفتند: «عزیز ملت ایران خدا نگهدارت/ شهید طعنه و بهتان خدانگهدارت/ برو عزیز فقیران خدانگهدارت/ رئیس بودی و جایت به صدر مجلس بود شهید مَه و بوران خدانگهدارت/ زلال بودن تو مرا می‌زند آتش، شبیه قطره باران خدا نگهدارت/ سپردمت به پیمبر به حیدر و زهرا، غلام شاه خراسان خدا نگهدارت/ ز بس که گریه به غم‌های فاطمه کردی/ شدی به فاطمه مهمان خدا نگهدارت». 

جوان بود و محکم؛ با آنکه خسته بود و تشنه، اراده کرده بود حتما همراه کاروان تشییع برود. روی پوسترش نوشته بود: خداحافظ عزیز ملت. زهرا می‌گفت: در مسیر برگشت می‌خواستم از چند نفر پوسترهای قشنگ‌شان را بگیرم. هیچ کس نداد. انگار همه می‌خواستند در خانه، نصب‌شان کنند؛ مثل من.

امروز مردم نجیب و قدردان در سپاسگزاری از یک شهید خادم حق مطلب را ادا کردند و سنگ تمام گذاشتند.

 

انتهای خبر/10

بدرقه تا بهشت با وداع مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی
بدرقه تا بهشت با وداع مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی
بدرقه تا بهشت با وداع مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از