حالت تاریک
برنز فوتسالیست‌های مرکز آموزش۰۴ امام‌‌رضا(ع) بیرجند
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برنز فوتسالیست‌های مرکز آموزش۰۴ امام‌‌رضا(ع) بیرجند

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از برنز فوتسالیست‌های مرکز ۰۴ امام‌ رضا(ع)، رقابت هوگوپوشان و توسعه والیبال در صدر برنامه‌های هئیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تیم فوتسال کارکنان پایور مرکز تربیت و آموزش ۰۴ امام رضا علیه‌السلام بیرجند مقام سوم مسابقات قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

این مسابقات با شرکت ۱۹ تیم برتر کشور که از مسابقات مناطق به این مسابقات صعود کرده بودند به میزبانی تیپ ۲۲۸ سقز برگزار شد که در پایان تیم‌های تیپ ۷۱ خرمشهر، مرکز درجه داری تهران و مرکز آموزش ۰۴ بیرجند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رقابت هوگوپوشان

مسابقات انتخابی تیم‌های تکواندو خردسالان، نونهالان و نوجوانان استان جهت اعزام به مسابقات منطقه ای خردسالان و نونهالان منطقه ۵ کشور و مسابقات تکواندو بسیج نوجوانان کشور در باحضور بیش از ۸۰ تکواندو کار برتر از سراسر استان در محل خانه تکواندو استان برگزار شد

این مسابقات که با هوگو و کلاه الکترونیکی برگزار شد، تکواندوکاران جهت کسب جایگاه اولی وزن خود به مدت هفت ساعت با هم به رقابت پرداختند ،در پایان نفرات منتخب مشخص شد که برگزیدگان اوزان مختلف رده های سنی خردسالان -نونهالان و نوجوانان به مسابقات مربوطه اعزام خواهند شد.

توسعه والیبال در صدر برنامه‌های هئیت قرار گیرد

در کارگروه تخصصی ساختاری هئیت والیبال خراسان‌جنوبی بر توسعه والیبال در صدر برنامه‌های هئیت تاکید شد.

 جلسه کارگروه تخصصی ساختاری هیئت والیبال استان با حضور ربیعی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، چهکندی نژاد سرپرست معاونت توسعه امور ورزش ، جمع دیگری از کارشناسان و اعضای هیئت والیبال استان برگزار شد.

در این جلسه که رمضانی رئیس و اعضای هیئت والیبال استان و همچنین روسای هیئت‌های والیبال شهرستان‌ها، مسئولین کمیته‌ها و نیز تعدادی از مربیان و داوران نیز حضور داشتند ، رئیس هیئت والیبال گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

رمضانی در ادامه به برنامه‌های در دست اقدام هیئت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: والیبال استان در سطح ملی صعود چند پله ثای داشته است و تلاش می کنیم با وفاق و همدلی روز به روز شاهد توسعه این رشته ورزشی در سطح استان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به قدمت والیبال در خراسان جنوبی گفت: انتظار داریم هئیت والیبال استان بیشتر از این فعالیت‌های توسعه‌ای داشته باشد، و با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌هایی که در سطح استان داریم موفقیت در این رشته ورزشی دور از انتظار نیست.

ربیعی با اشاره به اخلاق و منش جوانمردی و پهلوانی در ورزش افزود: هیئت والیبال دامنه گسترده‌ای دارد و انتظار ما این است در حوزه فرهنگی اقدامات قابل توجهی صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از