حالت تاریک

بسیج در حال جهانی شدن است

بسیج در حال جهانی شدن است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: فرهنگ و تفکر بسیج در حال گسترش در جهان است.

حجت‌الاسلام غلام‌حسین نوفرستی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت:بسیج انسجام نیروهای مومن و متعهد به ایران و انقلاب است که در سال ۵۸ با نگاه بلند حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

به گفته وی امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی تحت عنوان جبهه مقاومت انسجام خود را مشابه شجره طیبه‌ای که شاخ و برگ آن در همه جای کشورهای اسلامی حتی در جهان مشاهده می‌کنیم در حال رشد و پرورش است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: این فرهنگ ملی و مذهبی بوی عطر ایمان و عمل صالح را در همه جای ایران پر می‌کند و به طور قطع دستاوردهای بسیج انسجام نیروهای اسلام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: در سطح ملی شاهد هستیم که خوشبختانه در بسیج مستضعفان سازمان پیدا می‌کند هر چند به فرمایش مقام معظم رهبری آن‌چه به عنوان بسیج مطرح است وسیع‌تر از سازمان بسیج مستضعفان است بلکه یک تفکر و اندیشه بوده و محدود به ایران اسلامی هم نیست بلکه هر جا انسان مومن و متعهدی به اسلام است و حتی در بسیج سازمان‌دهی نشده باشد بسیجی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این‌که یکی از دستاوردها وحدت و انسجام نیروهای متعهد به اسلام و انقلاب است افزود: یکی دیگر از مواردی که در انقلاب شاهد هستیم روحیه شهادت طلبی فرزندان بسیجی است که در دوران دفاع مقدس آثار و برکات آن را دیدیم و امروز هم در بیشتر نقاط جهان به خصوص در فلسطین، لبنان، یمن دیدیم که اگر این روحیه جهادی و شهادت طلبی نبود به طور قطع پیروزی‌های یمن و همچنین غزه، فلسطین و لبنان شاهد نبودیم.

به گفته وی فلسطین در جریان طوفان‌الاقصی و غزه هم با همدلی و وحدت انسجام فلسط و دوم روحیه شهادت طلبی آن‌ها را به میدان آورد و توانستند طوفانی را به پا کنند.

وی ادامه داد: مورد بعدی روحیه استکبارستیزی است که در جهان مشاهده می‌کنیم که تقویت شده و اختصاص به ایران اسلامی ندارد امروز با توجه به جنایت‌های صیهونیست‌ها در غزه که بیش از ۱۵ هزار عزیز را قتل عام کردند که در بین آن‌ها ۶ هزار کودک و ۴ هزار زن بودند به طور قطع این مبارزه و صبر و مقاومت مردم غزه به تعبیر مقام معظم رهبری جای تحسین دارد و آن چه که طوفان به پا کرد ضربه‌ای است که بر پیکره رژیم صیهونیستی وارد شد.

وی تصریح کرد: امروز تنها مردم فلسطین نیستند بلکه تفکر صیهونیستی با رژیم پلید آمریکا و آن‌چه آن‌ها برنامه‌ریزی و‌حمایت و پشتبانی می‌کنند زمینه را فراهم می‌کند و قضیه جهانی می‌شود و شاهد روحیه استکبار ستيزي و مبارزه با دشمنان در سطح جهان به برکت انقلاب اسلامی و‌بسیج اتفاق می افتد و صدور انقلاب را در حقیقت در جهان مشاهده می‌کنیم.

به گفته وی از دستاوردهای وسیع‌تر می‌توان به قدرت موشکی و‌پهبادی بر سر مستکبران و صیهونیست‌ها در این روزها اشاره کرد که بیان‌گر توانمندی بچه‌های فلسطین و جهان اسلام است یمنی‌ها را همگان دیدند که در دریا چه اقدامی را انجام دادند.

وی افزود: در مجموع امروز این شجره طیبه فراگیر می‌شود و جهان را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد و به امید خدا زمینه آن‌چه که در آیات قرآن وعده داده شده مردم مومن و بسیجی زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از