حالت تاریک

بسیج نماد ایستادگی و‌خنثی‌سازی همه دسیسه‌ها است

بسیج نماد ایستادگی و‌خنثی‌سازی همه دسیسه‌ها است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ورزشکاران استان گفت: نماد ایستادگی و خنثی‌سازی همه دسیسه‌ها در این سال‌ها بسیج بوده و هرکس با ولایت و انقلاب مبارزه کند، جلو او می‌ایستد این نکته بارز بسیج و بسیجی بودن است.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج ورزش و توجه به ورزشکاران است که باعث شده برخی از قهرمانان ورزشی کشور از باشگاه‌های بسیج شروع کنند و در میدان‌های مختلف ورزشی افتخاراتی را به دست آورند.

وحید خرمشاد ووشوکار بیرجندی و از داوران برجسته استان در این رشته ورزشی که از بسیجیان فعال است با اشاره به این که نقش پررنگ و جایگاه والای بسیج در انقلاب را نمی‌توان نادیده گرفت گفت: دشمن در هر شرایطی در سالیان پس از انقلاب در صدد ناامید کردن مردم با جنگ‌افروزی، ترور، تحریم و اغتشاشات بوده و هست تا آن‌ها را به انقلاب بدبین کند؛ اما به فضل خدا هیچ نتیجه‌ای نگرفته است.

وی ادامه داد: نماد این ایستادگی و خنثی‌سازی همه این دسیسه‌ها در این سال‌ها بسیج بوده و هرکس با ولایت و انقلاب مبارزه کند، جلو او می‌ایستد این نکته بارز بسیج و بسیجی بودن است.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی مهم‌ترین کارآمدی و کارایی بسیج را در بحران‌ها بیان کرد و افزود:حال چه بحران‌های طبیعی مثل سیل، زلزله و... و چه بحران‌هایی که ساخته دست بشر است مثل جنگ و... که بسیج همیشه در دفاع از کشور در صف اول قرار دارد.

خرمشاد تصریح کرد: هر جا باری بر زمین مانده، بسیج همت کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی آن را به سرانجام رسانده است و همه دیدیم چه در زمان  کرونا در حوزه‌های درمان، کفن و دفن چه در اقدام‌های جهادی و چه در آرام‌کردن اغتشاشات، بسیجیان جلودار بودند. 

به گفته وی بسیج با بهره‌گیری از آموزه‌های امامین انقلاب اسلامی توانسته، به نحوی در کشور عمل کند که به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته شود و امروزه می‌توان گفت که تفکر بسیجی به نقاط مختلف جهان در حال صادر شدن است.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه در جبهه مقاومت شاهد عملکرد موفق الگوی بسیجی هستیم، گفت: امروز بسیجیان یمنی به خوبی گلوی دشمنان را گرفته‌اند و از طرفی بسیجیان حزب‌الله و بسیجیان عراق اجازه کمی آرامش و درنگ به نیروهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی را نمی‌دهند.

خرمشاد با بیان اینکه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) باعث شده است بسیجیان مسلمان در اوج قدرت باشند، ادامه داد: امروزه بسیج توانسته است به نحوی در سطح جهان عمل کند که تمام جهان را به حیرت وا دارد به همین علت است که حتی کشورهای غیرمسلمان نیز به دنبال الگوبرداری از ساختار بسیج هستند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ورزشکاران استان با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی زمینه‌ساز موفقیت در همه ابعاد است،افزود: اگر مدیری موفق شده روحیه بسیجی و جهادی عامل موفقیت بوده است و باید این فرهنگ گسترش یابد.

به گفته خرمشاد شجاعت، ایثار، اخلاص و از خودگذشتگی و روحیه تلاش برگرفته از فرهنگ بسیج است. وی بسیج را زیباترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی خواند و گفت: شهدای بسیجی گمنامی را به خوشنامی  ارجح دانستند و جان خود را نثار  آرمانهای  رفیع امام راحل و انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به فرهنگ عمیق و بالنده بسیجی اظهار کرد: بر این باورم که مجاهدت‌های خاموش و مخلصانه بسیجیان زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم (عج) است به امید آنکه خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند که ما فرهنگ بسیجی را درک کنیم و از این تفکر در مسیر همگانی شدن ورزش استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از