حالت تاریک

بلندقامتان آرتین بشرویه گام نخست را محکم برداشتند

بلندقامتان آرتین بشرویه گام نخست را محکم برداشتند

تیم والیبال باشگاه آرتین بشرویه تنها نماینده خراسان‌جنوبي در مسابقات لیگ والیبال دسته اول باشگاهای کشور گام نخست را پرقدرت برداشت.

امیر عابدیان مدیرعامل مجتمع بزرگ پرورش شتر مرغ آرتین بشرویه حامی تیم والیبال باشگاه آرتین در رابطه با وضعیت این تیم به خبرنگار خاورستان گفت: تیم والیبال آرتین بشرویه به عنوان تنها نماینده خراسان‌جنوبی برای اولین بار در میدان لیگ دسته یک قدم گذاشته است.

به‌گفته وی در اولین هفته این رقابت‌ها هم تیم آرتین بشرویه توانست تیم خوب میزبان ملوان تهران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

وی ادامه داد: سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۲۴ تیم در دو گروه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تیم آرتین بشرویه در گروه دوم با تیم‌های رازین پلیمر، مقاومت ماکو، درنالار ارومیه، ملوان تهران، شهرداری آزادشهر، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند، شهرداری مشهد، کود گلفام لیتیکوه آمل، عقاب نهاجا و افق قم هم‌گروه است.

وی افزود: این مسابقات مطابق با قوانین و مقررات بین المللی FIVB و آیین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و با تصمیم سازمان لیگ ساعت ۱۵ روزهای جمعه برگزار می‌شود و مسابقات دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت و در دوره پایانی به صورت پلی آف دو برد از سه بازی انجام خواهد شد.

به گفته وی تیم آرتین بشرویه در هفته دوم این رقابت‌ها ۷ مهرماه میزبان تیم مقاومت ماکو در بشرویه خواهد بود.

 

بلندقامتان آرتین بشرویه گام نخست را محکم برداشتند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از