حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

بنیاد علوی به‌حوزه توسعه زیرساخت‌های خراسان‌جنوبی ورود کند

بنیاد علوی به‌حوزه توسعه زیرساخت‌های خراسان‌جنوبی ورود کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خواستار ورود جدی بنیاد علوی به حوزه زیرساخت‌های عمرانی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس‌زاده ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه دیدار مسئولان بنیاد علوی گفت بنیاد علوی کمک‌های خوبی به ویژه در راستای محرومیت‌زدایی از استان خراسان جنوبی داشته است. 

وی با بیان اینکه این بنیاد برای توانمندسازی روستاییان از محل تسهیلات در اختیار برنامه‌هایی داشته و دارد، افزود: برخی شهرستان‌های استان مورد هدف بنیاد علوی هستند و تجربه نسبتاً موفقی از اقدامات این مجموعه در در شهرستان درمیان داریم. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از اتمام مأموریت بنیاد علوی در شهرستان درمیان و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در آن، زیرکوه به عنوان شهرستان هدف بنیاد علوی تعیین شد. 

عباس‌زاده با اشاره به تغییر و تحولات مدیریت در بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان، گفت: بر اساس این تغییرات،  برای انجام مأموریت‌های جدید بنیاد علوی در استان بحث و تبادل نظر شد تا توافقات قبلی در دستور کار قرار بگیرد. 

وی افزود: براساس تصمیمات این جلسه، بنیاد علوی برای اجرای تعهدات جدید به ویژه در شهرستان زیرکوه تمهیداتی می‌اندیشد.

معاون استاندار با بیان اینکه همکاری بنیاد علوی با دولت در گره‌گشایی از مشکلات مردم بیشتر شده، یادآور شد: امسال بیشتر بودجه بنیاد علوی به حوزه اقتصادی سوق داده شده است. 

عباس‌زاده در پایان خواستار ورود جدی بنیاد علوی به حوزه زیرساخت‌های عمرانی استان شد و گفت:  بنیاد علوی باید برای استان کم‌برخوردار خراسان جنوبی بسته حمایتی متفاوتی به نسبت سایر استان‌های برخوردار داشته باشد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از