حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تخصیص ۲هزار میلیارد ریال به بنیادعلوی در خراسان‌جنوبی

تخصیص ۲هزار میلیارد ریال به بنیادعلوی در خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال از محل منابع استانی جزء سه بند "ب" تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۳ مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بنیاد علوی تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی جعفری در نشستی با نمایندگان بنیاد علوی در استان، بر ضرورت تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات از محل منابع استانی جزء (سه) بند (ب) تبصره ۲ قانون بودجه ویژه جامعه هدف بنیاد علوی تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط جامعه هدف بنیاد علوی تصریح کرد: یکی از موضوعات اولویت‌دار و مورد تاکید حوزه اقتصادی استان تسهیل در پرداخت تسهیلات بند (ب) تبصره دو قانون بودجه به جامعه هدف و جذب کامل این اعتبارات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تخصیص این اعتبارات برای حمایت و پوشش طرح‌های اشتغالزا گفت: بنیاد علوی معادل این اعتبار را از محل منابع داخلی خود برای اشتغالزایی در استان تخصیص می‌دهد.

جعفری با تاکید بر اینکه این نهاد از جمله ارکان توسعه اقتصادی در مناطق محروم به شمار می‌رود افزود: استفاده حداکثری از تسهیلات تکلیفی، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق هدف و محرومیت‌‌زدایی جزو برنامه‌هایی است که با تعامل سازنده و هم‌افزایی بین حوزه‌های مختلف محقق می‌شود.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از