حالت تاریک
توسط رئیس راهداری شهرستان صورت گرفت؛

تشریح اقدامات راهداری شهرستان درمیان خراسان‌جنوبی

تشریح اقدامات راهداری شهرستان درمیان خراسان‌جنوبی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان، برخی از پروژه های در دست اقدام این اداره را در حوزه نگهداری و رفع نقاط حادثه‌ خیز راههای این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، رضا نوری‌مقدم از انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بر اساس این قراردادها، روکش آسفالت در محورهای بیرجند - اسدیه، اسدیه - گزیک، اسدیه - گزیک - میل ۷۳، کارخانه سیمان باقران - طبس مسینا و اسدیه - طبس مسینا - پهواز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رفع نقطه حادثه خیز مصوب ورودی روستای محمد آباد طبس و تعمیر ابنیه فنی محور اسدیه - گزیک - میل ۷۳ از محل اعتبارات ملی در دستور کار است، اضافه کرد: اجرای روشنایی محور بیرجند - اسدیه محدوده روستای گسک و ترانشه برداری و اصلاح میدان دید قوس کیلومتر ۴ محور قهستان - زهان معروف به قوس وک از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه های در دستور کار این اداره می باشد.

 نوری مقدم تصریح کرد: قرارداد پروژه های مذکور منعقد گردیده و پس از تعطیلات عید سید فطر عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد گردید.

  وی ادامه داد: ترانشه برداری و اصلاح قوس کیلومتر ۱۱ محور قهستان زهان نیز از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

به گفته وی، در سال گذشته نیز تعریض و شانه سازی دو سمت محور طبس مسینا دستگرد به طول ۸ کیلومتر با همکاری و مشارکت کارخانه سیمان باقران انجام شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از