حالت تاریک
مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند:

مشکلات خدمات شهری منطقه دو پیگیری می‌شود

مشکلات خدمات شهری منطقه دو پیگیری می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند گفت: در جریان بازدید از معابر و محلات منطقه دو بی‌زجند، آشنایی با مشکلات و معضلات شهر و شهروندان صورت گرفته و برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می‌شود.

محمدحسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش‌از‌پیش آنان تامین شود و یکی از راهکار‌های تحقق این مهم، پویایی و بالندگی مناطق شهرداری است.

وی با اشاره به بازدید از معابر و محلات منطقه دو، افزود: در جریان این بازدید‌ها آشنایی با مشکلات و معضلات شهر و شهروندان صورت گرفته و برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند ادامه داد: تمرکز بر جزئیات خدمات ارائه‌شده و تلاش برای ارتقاء خدمات با برنامه‌ریزی مناسب، موجبات احترام به شهروندان و جلوگیری از فرسوده شدن شهر را به همراه خواهد داشت.

ربیعی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعا رضایت شهروندان را در پی دارد، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقاء و رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.

وی رضایت شهروندان را مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت خدمات شهری در این منطقه و تسریع در پیگیری درخواست‌های شهروندان از ضرورت‌های شهرداری این منطقه است.

وی یادآور شد: بنده روزانه با تعداد زیادی از شهروندان و ارباب رجوع‌هایی که به این سازمان مراجعه می‌کنند، بدون واسطه، دیدار می‌کنم که در این دیدار‌ها، شهروندان پاسخ شفاف و قانونی در خصوص مشکلات خود که اهم آنها مربوط به شهرسازی است را دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از