حالت تاریک
رژیم صهیونیستی موجودیتش را در خطر می‌بیند
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رژیم صهیونیستی موجودیتش را در خطر می‌بیند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و شرایط پیش آمده در جهان که اکثر اقشار مردمی دنیا بر علیه او تظاهرات انجام می‌دهند موجودیت خودش را در خطر می‌بیند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر سه‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در جمع پاسداران سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: در صدر اسلام آخرین تلاش دشمنان برای نابودی اسلام ،جنگ احزاب بود، جنگی که در آن تمام دشمنان اعم از یهودیان و مشرکان و منافقین حضور داشتند و پیامبر اسلام که جلودار و الگو در جامعه و اسوه حسنه بود با نگاه امام‌واری خود در مقابل در این موقعیت جنگی مومنین را رهبری نمود. 

 وی با بیان اینکه تلاش منافقان در صدر اسلام برای ناامید کردن مومنین مداوم و با برنامه بوده افزود: برنامه‌ریزی منافقین در گذشته برای ناامید کردن مسلمانان و مومنین به صورت حقیقی بودن اما در زمان حال و با گسترش تکنولوژی هم به صورت حقیقی و هم به صورت مجازی در حال فعالیت هستند که مسئولیت مومنین را برای مقابله با آنان صد چندان می‌کند. 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌ادامه داد : حدود ۱۰سال پیش، رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ رژیمی که با اندیشه دینی یهود مدعی حکومت بر جهان است و می‌گوید بایستی سه مرکز مقدس تحت عنوان مثلث مقدس را در اختیار بگیرند که اولین ضلعش بیت المقدس، دومین مسجدالحرام و ضلع سوم مسجد کوفه است.

 وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و شرایط پیش آمده در جهان که اکثر اقشار مردمی دنیا بر علیه او تظاهرات انجام می‌دهند موجودیت خودش را در خطر می‌بیند و برای حفظ خودش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در قرآن کریم آمده دشمنان پیوسته تلاش می‌کنند تا نور خدا را خاموش کنند دشمن برنامه‌های کوتاه‌مدت و برنامه‌های دراز مدت و تصمیماتی دارد که از هر موقعیتی استفاده می‌کند و برای نابودی دین خدا تلاش می‌کند و برای آینده نیز برنامه دارد.

 وی با بیان اینکه در شرایط امروز اگر کسی نفهمد عملاً خودش را به نفهمی و جهل زده است گفت: در موقعیتی کنونی امریکایی‌ها با تمام وجود رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند و همراهی اروپایی‌ها اعم از انگلیس، فرانسه و آلمان با این سگ هار منطقه، کاملاً روشن است و این دقیقا شبیه حمایت بیش از ۸۰ کشور از عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران بود.

 نوفرستی اظهار داشت: قرآن می‌فرماید ما باید در برابر دشمن بایستیم . در این موقعیت وقتی مومنین بصیر و فهیم می‌بینند همه دشمنان به میدان آمده‌اند چه وظیفه‌ای بر عهده دارند؟

وی خاطرنشان کرد: وعده خداوند این است که دشمنان پیوسته بر علیه شما کار و مبارزه می‌کنند، بدترین دشمنان مسلمین سه گروه یهود و مشرکین و منافقین هستندکه خداوند در قرآن خطاب به پیامبر می‌فرماید هرگز از شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه تابع آنها شوید؛ می‌خواهند قوانینی که به نفع مستکبران است را بپذیریم، همان قوانینی که می‌گوید غیر از یهود هیچکس جایگاهی ندارد و سایر انسان‌ها برده و به تعبیر آنان حیوان هستند؛ آنها می‌خواهند بپذیریم که برده دشمن شویم همانطور که در دوران رژیم شاهنشاهی چنین وضعیتی داشتیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان جای تبریک دارد افزود: در چنین موقعیت جهانی، انسان‌هایی مانند سید حسن نصرالله که ایمانش، تعهدش، بصیرتش، رهبری و هدایتش به زیبایی می‌درخشد و در این ۳۲ سال با وجود همه موانع و مشکلات موجود ، ذره‌ای در حرکتش تزلزل نباشد ، کم نظیر است.

نوفرستی گفت: خواص جبهه حق باید بدانند و می‌دانند چه کار کنند و افتخار ما این است، ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده و جریان جبهه مقاومت نیز با رهبری و هدایت شخصیت‌هایی همچون سید حسن نصرالله به زیبایی مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی ایستادگی می‌کنند و با اطاعت محض از ولایت فقیه قدم برمی‌دارند.

وی متذکر شد: هرچه را که خداوند وعده داده مشروط کرده است، اگر نعمتی داده بایستی شاکر باشیم و چنانچه کوتاهی شود عذاب شدیدی در انتظار ماست یعنی اگر انسان‌ها دین خدا را یاری کنند خدا هم کمک می‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم می‌بایست حل مسائل اقتصادی را از مسئولین دولتی مطالبه داشته باشند گفت: حمایت رهبری از دولت نیز مشروط است تا زمانی که دولت با نظام و اسلام همراهی کند قطعاً همه همراهش هستند چرا که موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

 

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از