حالت تاریک
به مناسبت هفته وقف؛

جشنواره «زنگ وقف» در استان برگزار می‌شود

جشنواره «زنگ وقف» در استان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته وقف، جشنواره دانش‌آموزی «زنگ وقف» ویژه دوره های ابتدایی و متوسطه در مدارس استان با هدف آشنایی نسل جدید با این سنت حسنه برگزار می‌شود.

به گزارش خاورستان، حجت الاسلام حسین رحیمی امروز در گفتگو با رسانه‌های گروهی اظهار کرد: طی هفته وقف برنامه‌های مختلفی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ وقف و بیان اهمیت این صدقه جاریه در حال اجرا است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: وقف از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و نباید بگذاریم چراغ این سنت حسنه خاموش شود و برای این کار لازم تا نسل جدید و فرزندان خود را با زیبایی‌های وقف و تاثیرات آن در جامعه آشنا کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در جهت ترویج و توسعه فرهنگ در بین نسل‌های جدید برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «زنگ وقف» است که به مناسبت هفته وقف در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام رحیمی افزود: جشنواره برای دوره ابتدایی در رشته‌های نقاشی  و تک جمله با موضوع وقف و برای دوره متوسطه در رشته‌های مقاله، انشا، دل نوشته، شعر و عکاسی در نظر گرفته شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عنوان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا 30 مهرماه می‌توانند آثار خود را به شماره 09053951751 در شبکه شاد ارسال کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از