حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جهان برای حکومت عدل و تمدن‌انسانی آماده می‌شود

جهان برای حکومت عدل و تمدن‌انسانی آماده می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس همیشگی است، گفت: اکنون جهان برای استقرار حکومت عدل و تمدن انسانی آماده می‌شود و بقیه آن تکلیف ما است که وظیفه خود را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: وحدت یک فریضه دینی، عقلی و مردمی است که باید مورد توجه امت اسلامی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سنگر دفاع مقدس همیشگی است  و منحصر به سک هفته و هشت سال نمی‌شود، افزود: همه موجودات عالم در مقابل آسیب‌ها از خود دفاع می‌کنند اما چطور می‌شود که انسان در گستره سرنوشت خودش از خود دفاع نکند!

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دفاع یک امر تکوینی است بعد انسان‌هایی اسم خود را انسان می‌گذارند وانگهی نسبت به دفاع کم‌تفاوت هستند.

عبادی بیان کرد:  از ۵۰۰ سال قبل که اروپای وحشی برای غارت جهان برنامه استعمار جهانی را برای سلطه بر جان و مال و ناموس و همه هستی انسان‌ها طرح ریختند به هر جایی قدم گذاشتند فساد، قتل و غارت، ویرانی و اختلاف ایجاد کردند.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل این مستکبران باید دفاع کرد، گفت: از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که امروز بیدار جهانی نسیت به مستکبران ایجاد کرده است حالا بعضی که در عمل تابع یهود و بایدن و نتانیاهو کثیف هستند و بی‌تفاوت می‌گذرند اما اسم خود را مسلمان می‌گذارند.

امام جمعه بیرجند افزود: خدا متعال به برکت این انقلاب، حرکت‌هایی را  ایجاد کرده و بیدار جهانی در کشورهای مختلف در سطح جهان حاصل شده است.

عبادی با یادآوری دوران سلطه استعمارگران در ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: انقلاب اسلامی راه صحیحی را به بشر نشان داد و امروز همان حالت در سطح جهانی حاصل شده و استکبار جهانی رفتنی است و با قاتل و غارت، ویرانی و ... نمی‌شود خود را نگه‌ دارند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون جهان برای استقرار حکومت عدل و تمدن انسانی آماده می‌شود و بقیه آن تکلیف ما است که وظیفه خود را انجام دهیم تا خدای متعال منجی عالم بشریت را برای مدیریت تمدن اسلامی و محمدی بر جهان اذن دهد.


 انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از