حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان:

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم ناممکن‌ها را با توکل بر خدا ممکن می‌کنیم.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام امین کمالی در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در زیرکوه اظهار کرد: در جنگ تحمیلی با دستان خالی به مقابله با نظام سلطه رفتیم و نگذاشتیم بک وجب از این خاک در دست دشمن بیفتد و سند هویت ایرانی اسلامی پایه‌گذاری شد و به دنیا ثابت کردیم ناممکن‌ها را با توکل بر خدا ممکن می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ما از میدان‌های سخت عبور‌کردیم و رمز این عبور وحدت ملت ایران است.

 

وی در ادامه عامل دوم پیروزی ایران در بحران‌ها را ولایتمداری مردم ایران دانست و افزود:عامل سوم ایمان و معنویت و اخلاص بالاست.


حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع کردیم و رهاورد آن عظمت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امروز نیز دشمن با فتنه‌انگیزی و جنگ نرم سعی برآن دارد این عظمت را از بین ببرد که هرگز موفق نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خطاب به جوانان، خاطر نشان کرد: آفرین بر شما جوانان که محوراصلی سند گام دوم انقلاب هستید.

وی با بیان اینکه آخرین نقشه دشمن حضورکم‌رنگ مردم در انتخابات است، افزود:امسال مقام معظم رهبری فرمودند که این انتخابات مهم است و حضور پرشوردر انتخابات خواسته  مقام رهبر انقلاب است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از