حالت تاریک
با پیگیری استاندار خراسان جنوبی محقق شد؛

حمایت ۳‌هزار‌میلیاردی صندوق ملی مسکن از‌طرح‌های زیربنایی استان

حمایت ۳‌هزار‌میلیاردی صندوق ملی مسکن از‌طرح‌های زیربنایی استان

در دیدار استاندار خراسان جنوبی و رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت با همراهی عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مودی مدیر کل راه و شهرسازی استان با اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.

 استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، گفت: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.


 جواد قناعت با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته صددرصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سالجاری به طور کامل به بهره ‌برداری می‌رسد.


 در این دیدار، ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان، مقرر شد؛ با توجه به عملکرد مثبت خراسان جنوبی و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم را انجام دهد.


 اسماعیلی، میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از