حالت تاریک
امام جمعه طبس:

شهیدالقدس رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به ذلت انداخت

شهیدالقدس رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به ذلت انداخت

امام جمعه طبس گفت: گفت: روح و تفکر شهید سردار سلیمانی امروز در جبهه مقاومت حاکم و منشأ برکات شده و این هم از خدمات شهید القدس است که رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به خفت و ذلت انداخته است.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و جهانی یاد کرد و اظهار داشت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با دل انسان‌ها کار داشت و در مراسم تشییع ایشان خیل مشتاقان را دیدیم که حاکی از عظمت و روح بلند و محبوبیت این شهید دارد.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های ملی و فراملی دارد که از او شخصیت برجسته و ممتازی ساخته که خوب است امروز ملت عزیز ایران به ویژه نوجوانان و جوانان به این ویژگی‌ها توجه کنند.

حجت الاسلام محمدی با ذکر اینکه شهید سلیمانی آنچه خوبان دارند همه را یکجا داشت، ادامه داد: ایمان به خدا از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود و بر اساس همین توکل برخدا داشت و او را همه کاره فعال ما یشاء می‌دانست و به واسطه همین ترس و لرزه‌ای به خود راه نمی‌داد.

امام جمعه طبس با بیان اینکه توسل به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) داشت و منزل ایشان در کرمان امروز بیت الزهراست، افزود: نظم، شجاعت، صبوری، عقلانیت، ولایتمداری و ولایت‌پذیری از عمده شاخص‌های این سردار دل‌ها بود و لذا در وصیت‌نامه خود گفته است والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با رهبر معظم انقلاب است و در مقابل ایشان با درجه بالای نظامی خود را یک سرباز می‌دانست.

وی از سپهبد شهید سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر مقام معظم رهبری نام برد و گفت: او یک نظامی تراز بالای در عرصه‌های بین‌المللی مطرح است و در میدان‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا مقابله با اشرار جنوب شرق و جبهه مقاومت حضور داشت.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: شهید سلیمانی از فرماندهان میدان‌دار و در خط مقدم بود و هیچ وقت به نیروهایش نمی‌گفت برود بلکه خودش به میدان می‌رفت و نیروها را پشت سر خودش به میدان می‌برد.

امام جمعه طبس با بیان اینکه سردار سلیمانی در عین حال که نظامی بود اما به اذعان جهانیان یک دیپلمات کارکشته بود، تصریح کرد: در دورانی که داعشیان در منطقه به دنبال حکومت بودند و ائتلاف امریکایی که 30 کشور را برای مقابله با ایران و کشورهای همراه با آن متحد کرد، همه دیدند چگونه جبهه مقاومت را مدیریت نمود و در سفر به روسیه و مذاکره با پوتین توانست او را به میدان مقابله با داعش آورد و به موفقیت و پیروزی برسد.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: شهید سلیمانی با ایمان و اخلاص خود هرگز نسبت به واجبات الهی کوتاهی نکرد و همین ویژگی‌ها از او چهره ملی ساخت و امیدواریم جوانان و نوجوانان عزیز به توصیه‌های زیبای این شهید و قهرمان مردم  در سخنرانی‌ها، وصیت‌نامه و دلنوشته‌هایش توجه و بهره‌برداری کنند که سعادتشان در همین مسیر و ادامه راه شهدا است.

 وی گفت: روح و تفکر شهید سردار سلیمانی امروز در جبهه مقاومت حاکم و منشأ خیرات و برکات شده است و این هم از خدمات شهید القدس است که رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به خفت و ذلت انداخته و جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که روزی با پرتاب سنگ با اسراییل مقابله می‌کردند اکنون بیش از سه ماه است که این رژیم منحوس و غاصب را ذلیل و مستاصل کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از