حالت تاریک
رتبه‌های برتر کنکور شهرستان بیرجند تجلیل شدند

رتبه‌های برتر کنکور شهرستان بیرجند تجلیل شدند

طی آئینی ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر یک رقمی، دورقمی و سه‌رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۳ و برگزیدگان کنکور فرهنگیان در شهرستان بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۳ در شهرستان بیرجند به دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی پرداخت و گفت: دانشمندان و نخبگانی از همین مرز و بوم است که ما را به فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله‌های افتخار و موفقیت نزدیک کردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در حوزه سرآمدان در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد، افزود: در زمانی پزشکان ایران وارداتی از بنگلادش، فیلیپین، هند و پاکستان بودند اما امروز از ۵۳ کشور جهان برای درمان به ایران می‌آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاعی در دنیا حرف برای گفتن دارد و اگر چنانچه ایران در حوزه موشکی و پهپادی قوی نبود مطمئن باشید فلسطین، سوریه و افغانستان دوم بودیم چون استکبار و غارتگران بین‌المللی چشم دیدن ایران اسلامی را ندارند.

معاون استاندار متذکر شد: اگر امروز دشمن اقدام نظامی بر علیه ایران انجام نمی‌دهند چون نمی‌تواند انجام دهند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۱ و ۲ را همه شما شاهد بودید خیلی شعار گنبد آهنین را دادند اما از ۲۰۰ موشکی که ایران به سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد اگر اسرائیل توانسته باشند ۱۰ موشک را رهگیری کنند اما اکثر موشک‌ها به نقاطی که از قبل شناسایی و مورد هدف بود اصابت کرد.

طالبی با اشاره به اینکه بالاترین ضریب امنیتی را در داخل ایران اسلامی داریم، افزود: استان خراسان جنوبی با وجود ۳۸۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ناپایدار افغانستان  و همچنین داشتن کویر وسیع که بعضاً شاید جولانگاه اشرار باشد، اما بالاترین ضریب امنیتی را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته فراجا و تبریک و خداقوت به نیروهای انتظامی که با تلاش شبانه‌روزی بهترین امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی از کشور دفاع و مرز را به بهترین نحو مدیریت می‌کنند.

طالبی با اشاره به استمرار دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: همه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در سایه جنگ تحمیلی، تحریم  و بدترین خباثت دشمن به دست آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به توانمندی هسته‌ای ایران، بیان کرد: امروز به همت جوانان دانشمند ایرانی امروز به این سطح از اقتدار رسیده‌ایم.

گفتنی است، در این مراسم ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر یک رقمی، دورقمی و سه‌رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۳ و برگزیدگان کنکور فرهنگیان شهرستان بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌هاشان تجلیل شدند.

انتهای خبر/10
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از