حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

ترویج سبک زندگی غربی هدف دشمنان ایران است

ترویج سبک زندگی غربی هدف دشمنان ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی غربی هدف دشمنان ایران است، گفت: امروز ماموریت دانش‌آموزان این است که با شرکت در طرح تبیینی «روا» از طریق کنشگری توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سید محمدرضا طالبی روز پنجشنبه در مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر به دوره تبیینی روا در مشهد مقدس گفت: دشمن تلاش می‌کند تا سبک زندگی ما را به سبک غربی تبدیل کند.

وی افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب در ایران، همواره دنبال تغییر نظام بوده و برای رسیدن به این هدف اقدامات مختلفی از جمله کودتا، ایجاد جنگ‌های طایفی، ترور و غیره انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به بیان رشادت رزمندگان در دوران دفاع قدس و شکست دشمن پرداخت و ادامه داد: در دهه ۷۰ جنگ فرهنگی علیه کشور آغاز شد که در آن دشمن، خاکریز و سلاح مشخص نیست.

طالبی با اشاره به تلاش  دشمن در جنگ ترکیبی برای ایجاد ناامیدی در جامعه، بیان کرد: اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکنیم، مدیون خون شهدا بوده و لحظه‌ای امنیت و آرامش نخواهیم داشت.

وی در ادامه امنیت موجود در کشور را نتیجه خون شهدا دانست و افزود: دانش‌آموزان با شرکت در طرح تبیینی «روا»، کنشگرانی هستند که باید به وظیفه خود در حوزه دانش‌آموزی و مدارس عمل کنند.

معاون استاندار تأکید کرد: دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تغییر اندیشه‎ها، ساختارها و آموزه‌های فرهنگی است که باید در این زمینه بیشتر هوشیار باشیم.

قابل ذکر است؛۲۸۰ دانش آموزان برگزیده دختر در قالب اجرای طرح تبیینی «روا» صبح امروز (پنجشنبه) با سه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از