حالت تاریک

دیدارهای مشکل‌گشا برای زندانیان دربند خراسان‌جنوبی

دیدارهای مشکل‌گشا برای زندانیان دربند خراسان‌جنوبی

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی به همراه معاونان ستادیش امروز با تعدادی از خانواده های زندانیان با پابند الکترونیک مرکز استان دیدار کرد که این دیدارها برای همه این خانواده ها کارگشا بود.

به گزارش خاورستان، در ادامه بازیدها در آخرین مقصد مدیرکل زندان ها استان و هیئت همراه پای به منزل زندانی دیگری در مرکز شهر گذاشتند که زن ۴۰ ساله از سیاه بختی خود در همان روزهای اول ازدواج گفت از همان ابتدای ازدواج همسرم اعتیاد داشت.

 

زن جوان افزود: ده بارها خواستم موضوع را به پدرش که از متمکنین شهر بود در میان بگذارم اما شوهرم قول ترک اعیتاد را داد ولی فایده ای نداشت چرا که تا چشم بازکردم پسرم به دنیا آمد حالا کور سوی امید در زندگی داشتم.

زن زندانی ادامه داد: اما به وجود پسرم زندگی تلخ تر شد شوهرم برای اعتیاد شدید از خانواده اش تردد شد و من ماندم با کوله باری از مشکلات، تمامی وسایل زندگی ام را فروخت و دود کرد، تنها امیدم این بود سرپناهی دارم که آن هم فروخت ....

وی عنوان کرد: قد کشیدن پسرم را می دیدم و آرزوهای بردل نشسته او را در چشمان معصومش مشاهده می کردم چکار باید می کردم بارها شوهرم به زندان افتاده بود و برچسب زن و فرزند زندانی به ما خورده بود.

زن جوان افزود:در زندگی ام هیچ کس مقصر نیست این انتخاب اشتباه خودم بوده که باید بسوزم و بسازم.

زن ۴۰ ساله از اجاره معوقه محل سکونتش و نداشتن یخچال و کولر از مدیر کل تقاضا دارد.

مدیر کل زندان های استان، رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج را مامور کرد که با انجمن حمایت از زندانیان اجاره معوق مسکن نامبرده حل شود و زندانی(همسر) به بند حرفه آموزی منتقل و در کارگاه ها داخل زندان مشغول به کار شود.

در پایان سبد حمایتی(مواد غذایی) به خانواده زندانیان اهداء شد.

انتهای خبر/

دیدارهای مشکل‌گشا برای زندانیان دربند خراسان‌جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از