حالت تاریک
رئیس گروه مطالعات غرب آسیا وزارت امور خارجه:

دیپلماسی حمایت ازمقاومت مرهون سیاست امام(ره) است

دیپلماسی حمایت ازمقاومت مرهون سیاست امام(ره) است

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا وزارت امور خارجه گفت: دیپلماسی حمایت از مقاومت مرهون سیاست امام(ره) درباره حمایت از ملت فلسطین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مجتبی فردوسی‌پور امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفتم شهدای خدمت که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، گفت: شهید آیت الله رئیسی تجلی اسلامیت و جمهوریت نظام و خدمت به مردم بود به همین دلیل خداوند دل‌های مردم را به سوی او هدایت کرد.

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه بیان کرد: سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و هر کسی که در این جایگاه قرار گیرد با او سنجیده خواهد شد و امیدواریم که مردم خراسان جنوبی مانند گذشته حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

فردوسی‌پور به بیان ویژگی‌های شهدای خدمت پرداخت و ادامه داد: شاخص‌ترین ویژگی این شهدا ولایتمداری آنها بود و آیت الله رئیسی مورد اعتماد امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و سردار دیپلماسی این بود که رهبری به آنها اعتماد داشتند، خاطرنشان کرد: افتخار مردم خراسان جنوبی این است که ایشان دو دوره نماینده آنها در مجلس خبرگان رهبری بود.

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: آنچه که سبب جهانی‌سازی ایران شده، موضوع فلسطین است و دیپلماسی حمایت از مقاومت مرهون سیاست امام(ره) درباره حمایت از ملت فلسطین می‌باشد.

فردوسی‌پور با تأکید بر اینکه هشتم تیر ماه امسال(انتخابات ریاست جمهوری) یکی دیگر از خرمشهرهایی است که ملت ایران در طی مسیر انقلاب خواهد داشت، بیان کرد: در فتح الفتوح هشتم تیر ماه باید انتخاب جدیدی داشته باشیم به همین دلیل حضور گسترده  مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است .

وی ادامه داد: مهم این است که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سرافراز شوند تا با انجام این کار بتوانیم در شرایط سخت پیش‌رو کشور خود را بیمه کنیم.

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه با تأکید بر این نکته که هر کسی بر صندلی رئیس جمهوری تکیه بزند باید خود را خادم مردم بداند، تأکید کرد: هرچند مردم خراسان جنوبی در غم شهادت وکیل خود عزادار هستند اما با حضور گسترده در انتخابات ادامه دهنده راه شهدای خدمت خواهند بود.

انتهای خبر/10

دیپلماسی حمایت ازمقاومت مرهون سیاست امام(ره) است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از