حالت تاریک

ذی‌حساب جدید اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی معرفی شد

ذی‌حساب جدید اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی معرفی شد

با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی «محمد بهروزی» به عنوان ذی حساب جدید اداره کل زندان های استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در مراسم تکریم و معارفه ذی حساب زندان های استان اظهارکرد: بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم باز هم مردم با همان شور و شعور در سالروز پیروزی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

وی با اذعان به اینکه علی رغم تبلیغات سوء دشمن مردم حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، تصریح کرد: ملت ایران همواره پای نظام و انقلاب بوده و هستند و در 11 اسفند ماه سال جاری با حضور در انتخابات نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

ذاکریان همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: جابجایی های ذی حسابان مطابق دستورالعمل هایی ابلاغی در دستگاه های اجرایی انجام می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و داریی خراسان جنوبی به بازدید سال جاری خود از زندان بیرجند اشاره کرد و افزود: در این بازدید نگاهمان به فعالیت و کار اجرایی در زندان ها تغییر یافت.

 وی تصریح کرد: گر چه مشاهده زندانيان در محيط بسته موجب رنجش خاطر هر انساني مي شود ولي اجراي برنامه هاي فرهنگي و اشتغال در زندان های استان، فراگيري آن و علاقه زندانيان به حضور در اين برنامه ها موجب خشنودي بود.

وی جلوگیری از بروز آسیب ها و به حداقل رساندن مشکلات اقتصادی عاملی در کاهش ورودی زندان ها دانست و بیان کرد: افق روشنی پیش روی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک با ایجاد سرمایه گذاری‌ها و فراهم‌شدن زمینه اشتغال آسیب های اجتماعی و ورودی زندان ها نیز کاهش یابد.

علی عبدی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان هم در این جلسه با تشکر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: مردم ما زمان شناس هستند و همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی با اذعان به اینکه خدمت برای این نظام عین عبادت است، افزود: امیدواریم ارائه خدمات ما در اداره کل زندان‌ها طوری باشد که جامعه مخاطب ما که درگیر آسیب هایی شده اند بیشتر دل در گرو نظام داشته باشند.

وی با اشاره رویکرد اصلاحی و تربیتی زندان ها عنوان کرد: از زمانی که در استان بوده ام تا کنون ۱۵۰۰ خانواده زندانی را سرکشی کردیم و تا جایی که در توان بود سعیکردیم مشکلات خانواده ها را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار در زندان ها پر مشغله و سخت است، تصریح کرد: زندان ها به جهت تجمیع بزه کاران و آسیب دیدگان اجتماعی از حساسیت ویژه برخوردار و پرسنل خدوم زندان هابه علت قرارگرفتن در کانون این آسیب‌ها، رسالت و وظیفه بسیار خطیر و مضاعفی را دارند.

در پایان این مراسم از خدمات نصیری ذی حساب قبلی اداره کل زندان های استان تقدیر و «محمد بهروزی» به عنوان ذی حساب جدید این اداره کل معرفی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از