حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راه نجات و مدیریت بشر تحقق عدالت است

راه نجات و مدیریت بشر تحقق عدالت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی به صورت موج دنیا را درنوردیده است،گفت: مردم جهان امروز این نقطه وحدت قبول دارند که راه نجات و مدیریت بشر تحقق عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان درمیان گفت: بر اساس روایات بهترین مردم کسی است که بیشتر به آنان خدمت کند و این هم شرط انسانی و هم اسلامی است.

وی بیان کرد: از مهمترین شاخص‌های پیامبر اکرم(ص) به عنوان کامل‌ترین انسان و پیامبر خاتم این بود که به مردم عشق می‌ورزید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از مشرکان پیامبر(ص) را آزاد و اذیت می‌کردند ولی در عین حال پیامبر اسلام مردم را دعا می‌کرد که این باید ویژگی اخلاق پیامبر را الگو قرار دهیم.

عبادی با اشاره به اینکه وحدت در شهرستان درمیان محصول تعهد به دین خدا است، تصریح کرد: زمینه مساعد وحدت و همدلی در شهرستان درمیان از گذشته‌های دور بوده ولی امروز در جمهوری اسلامی ایران جلوه بیشتری پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه «وحدت» رمزی است که اگر در بین همه کشورهای اسلامی مطرح باشد دیگر شاهد این همه ستم بر مسلمانان نخواهیم بود، ادامه داد: اما اکنون ۵۰ کشور اسلامی با وجود اینکه می‌بینند صهیونیست‌ها علیه غزه مظلوم چه جنایت‌هایی انجام می‌دهند ولی فقط از دور نگاه می‌کنند و هیچ احساس مسئولیتی نمی‌کنند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی و همراهانش بر اساس سیاست اسلامی، اولویت ارتباط با کشورهای اسلامی و بعد با کشورهای همسایه و همسو بود، تصریح کرد: تلاش دشمنان برای مبارزه با اسلام و انقلاب به جهت این است که منافع سوءشان در بی‌تفاوتی و متفرق بودن مسلمین است.

عبادی بیان کرد: چه افتخاری بالاتر از اینکه همه مسلمانان با تکیه بر مشترکات دینی وحدت داشته باشند تا کشورهای استعمارگر و استکباری نتوانند ضربه‌ای به مسلمانان و اسلام وارد کنند.

وی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی به صورت موج دنیا را درنوردیده که از آثار انقلاب اسلامی است، گفت: مردم جهان امروز با عنوان حق‌طلبی و عدالت وحدت پیدا کرده‌اند که یک نمونه آن را در راهپیمایی اربعین حسینی می‌بینیم که از کشورهای مختلف و مذاهب متعدد حضور می‌یابند و این نقطه وحدت را قبول دارند که راه نجات و مدیریت بشر تحقق عدالت است.

منبع:شبستان

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از