حالت تاریک
از امروز؛

رزمایش طرح‌ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در‌خراسان جنوبی آغاز شد

رزمایش طرح‌ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در‌خراسان جنوبی آغاز شد

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور نیروهای پلیس، راهداری و حمل و نقل، آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس برای سلامت و امنیت مسافران در استان آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،علیرضا عباسی ظهر امروز در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: فرماندهی انتظامی و پلیس در راه ها و معابر درون شهری با آمادگی کامل و با استفاده از امکانات و با تمام توان بصورت محسوس و غیر محسوس در کنار سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان در محورها حضور خواهند داشت.

 رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی گفت: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: همه دستگاه های خدمات رسان و پلیس خراسان جنوبی با تمام توان و امکانات در کنار بقیه دستگا ه ها درمحورهای مواصلاتی و فرعی به جهت تامین امنیت مسافران و حفظ و آرامش شهروندان حضورخواهند داشت.


 عباسی با اشاره به اینکه  برابر آمارها فقط ۵ درصد از رانندگان مرتکب تخلف شده و ۹۵ درصد دیگر  مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند؛ افزود: چنانچه اگر شهروندان ۱۰ کیلومتر از سرعت وسیله نقیله خود را در جاده ها بکاهند شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی خواهیم بود.


 وی افزود: با عنایت به اینکه بیشتر تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد از رانندگان درخواست می کنیم با آرامش هر چه بیشتر و با برنامه ریزی مناسب سفر خود را انجام دهند تا انشاا... شاهد حوادث ناگوار در سطح جاده ها نباشیم.
 

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه کلیه اکیپ های پلیس و همچنین دوربین هادر سطح جاده ها و درون شهرها تخلفات رانندگان را رصد خواهند کرد؛ گفت: پلیس با رانندگان متخلف بویژه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند و همچنین جان و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد و وسیله نقیله انها ۷۲ ساعت در پارکینگ متوقف خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از