حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد:

ساماندهی ۱۷ هزار بسیجی خراسان‌جنوبی در فعالیت‌های قرآنی

ساماندهی ۱۷ هزار بسیجی خراسان‌جنوبی در فعالیت‌های قرآنی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از ساماندهی ۱۷ هزار نفر از بسیجیان استان در فعالیت‌های قرآنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز در مراسم اختتامیه بیست و سومین مسابقات قرآنی خواهران شاغل در سپاه خراسان جنوبی گفت: قرآن در همه زمینه‌ها راه را به ما نشان داده، اما متأسفانه نمی‌توان گفت به این مهم توجه خوبی صورت گرفته است و این امر از زمان پیامبر اکرم(ص) تا امروز وجود داشته است.

وی افزود: هر جا به سراغ قرآن و دستورات اسلام رفتیم بسیاری از مشکلات ما حل شده پس باید برای اشاعه، درک و فهماندن مبانی قرآنی در جامعه بیش از پیش تلاش شود خصوصا نظام آموزشی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور و متولیان امر باید با نگاه ویژه‌تری به این موضوع توجه کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی بیان کرد: باید مبانی بسیاری از قوانین کشور در حوزه‌های اجتماعی با نگاه و مبانی قرآنی انجام شود و هر چه در این زمینه بیشتر تلاش شود مشکلات و ناهنجاری‌ها کمتر خواهد شد‌.

مهدوی گفت: امیدواریم فعالیت‌های قرآنی روز به روز بیشتر شود و خداوند به همه ما توفیق استفاده و درک بیشتر، مأنوس شدن با آیات قرآن را بیش از پیش عنایت کند تا تمامی امور زندگی ما بر مبنای قرآن انجام شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ هزار نفر از بسیجیان استان در فعالیت‌های قرآنی ساماندهی شدند، مطرح کرد: سعی شود این گونه اقدامات و فعالیت‌های قرآنی را به بدنه بسیج و حرکت‌های مردمی متصل کرده و اشاعه دهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از بانوان شاغل در رده‌های سپاه انصارالرضا(ع) در رشته‌های مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و سه جزء شرکت کردند. افراد برتر و برگزیدگان این مسابقات در شهریورماه ۱۴۰۳ به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از