حالت تاریک
سریع‌ترین اسکیت‌سواران خراسان‌جنوبی
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

سریع‌ترین اسکیت‌سواران خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از رقابت‌های اسکیت، برنز کاراته‌کاها، قهرمانی دوچرخه‌سواری، نقره کشوری تیم گروه دفاع نوین‌، افتخار آفرینی در مسابقات بولس و پتانک و استاژ فنی سبک‌های کنترلی کاراته وجود دارد.

‍ ‍ آدینانی رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: اولین مرحله مسابقات استانی فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپید اسلالوم و فری جامپ در دو بخش دختران پسران در محل سالن رزمندگان با حضور ۴۰ ورزشکار از شهرستان‌های طبس، سرایان، بیرجند برگزار شد.

به گفته وی در این مسابقه رده های سنی مختلف به رقابت پرداختند که در پایان در بخش دختران رده سنی زیر ۱۰ سال(بتل)

پریناز اکبری، یسنا سمیعیان و اکرم سادات پناهی و رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال(بتل) آنیتا صادقی زاده، فاطمه زهرا برمکی و زهرا مرادیان مقام‌های اول تا سوم و رده سنی بالای ۱۵ سال(بتل) پرنیا اکبری، کیمیا گرامی و فاطمه زهرا خزاعی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

 به گفته وی در رده سنی زیر ۱۰ سال(اسپید) آنیتا صادقی زاده، یسنا سمیعیان و فاطمه زهرا برمکی و رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال( اسپید) پرنیا اکبری، یلدا سمیعیان و کیمیا گرامی اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی زیر ۱۰ سال(جامپ) آنیتا صادقی زاد، پریناز اکبری و فاطمه زهرا برمکی

و در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال (جامپ) پرنیا اکبری، یسنا سمیعیان و زینب رضایی و در رده سنی بالای ۱۵ سال(جامپ) رومینا آدینانی، هلیا ایزد پناه و مبینا حدادیان اول تا سوم شوند.

به گفته وی در بخش پسران

رده سنی زیر ۱۰ سال(بتل) امیر عباس برمکی، علی رفیعی زاده و علی اصغر نخعی مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال(بتل) ایمان حسینی، روح الله اسماعیل زاده و کوروش زرگران در جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۰ سال (اسپید) امیر عباس برمکی، علی رفیعی‌زاده و علی اصغر نخعی، رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال(اسپید) ایمان حسینی، احمدرضا طبسی و روح الله اسماعیل‌زاده، رده سنی بالای ۱۵ سال(اسپید) متین قمری، مهران رازی و امیر حسام بزرگان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال (جامپ) علی رفیعی زاده، ماهان آدینانی و امیر عباس برمکی‌ و در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال (جامپ) روح ا... اسماعیل‌زاده، ایمان حسینی و رهام جانی و‌ در رده سنی بالای ۱۵ سال (جامپ)

سعید اکبری، عرفان شوشتری

و امیر علی شبانی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

برنز کاراته‌کاهای خراسان جنوبی 

تیم کیوکوشین کاراته کارخانه قند قهستان، در بیستمین دوره مسابقات سبک کیوکوشین ایران در دو بخش کومیته و کاتا ، به مشهد مقدس شرکت کردند.

در این دوره شیهان علی عربی مربی با تجربه تیم کارخانه یکی از داوران مسابقات کشوری بود و تیم کارخانه قند قهستان، با ۵۹ ورزشکار در ۵ رده:نونهالان ۲۰ نفر، خردسالان۱۳نفر، نوجوانان ۱۰ نفر، جوانان۱۳نفر و بزرگسالان ۳نفر در این مسابقات، شرکت کردند و این تیم با مربیگری ایشان، با کسب ۲۴ مدال در این مسابقات، به مقام سوم تیمی کشوری دست یافت. 

همچنین تیم بانوان نیز در آبان‌ماه برای مسابقات کشوری، عازم ملارد خواهد شد.

بیرجند قهرمان دوچرخه‌سواری کوهستان

به مناسبت‌ گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه دوچرخه سواری رشته کوهستان کراس کانتری  قهرمانی استان خراسان جنوبی  به  میزبانی شهرستان بیرجند در  با حضور ۳ تیم از شهرستان‌های بیرجند، قائن، نهبندان،  در پیست پارک شهید صیاد شیرازی برگزار شد که بیرجند قهرمان شد و در رده سنی نوجوانان محمد صدرا آزادی، حسام حیدری و ابوالفضل مرادی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کرد.

به گفته وی در رده سنی جوانان

افشین افسرده، محمد صدیق سلمانی و علیرضا دستگردی اول تا سوم شدند و‌در رده بزرگسالان ولی دانشمند، مهدی میری و سجاد زرین دوست در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

نقره کشوری تیم گروه دفاع نوین

 تیم گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قاینات در مسابقات قهرمانی کشور گروه دفاع نوین نائب قهرمان شد.

تیم رزمی گروه دفاع نوین مجتمع فولاد قاینات به سرمربیگری و سرپرستی استاد سیدعلی ترحمی و مربیگری استاد محسن رمضانپور با اقتدار توانست مقام دوم تیمی مسابقات قهرمانی کشور گروه دفاع نوین را از آن خود کند.

این دوره از مسابقات به میزبانی مشهد مقدس برگزار و تیم رزمی گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قاینات با کسب ۱۱ مدال طلا،۸ مدال نقره و ۷ مدال برنز با اقتدار نائب قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین تیم رزمی گروه دفاع نوین نیز، توانست در استایل دفاع شخصی در رده نوجوانان مقام اول و در رده جوانان مقام دوم تیمی دفاع شخصی را کسب کند و در استایل هنرهای نمایشی هم رزمی کاران گروه دفاع نوین شهرستان در رده نونهالان،نوجوانان وجوانان در استایل افت، ۳ مدال طلا و ۲ مدال نقره را کسب کردند.

استاژ فنی سبک‌های کنترلی کاراته در بیرجند

استاژ فنی سبک‌های کنترلی با حضور ۱۲۰ نفر زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون نجمه رضایی به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی ورزشی بسیج شهرستان بیرجند برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه این استاژ از مقام آوران مسابقات کشوری تجلیل شدند.

افتخار آفرینی در مسابقات بولس و پتانک قهرمانی شرق کشور

اولین دوره مسابقات بولس و پتانک شمال شرق کشور به میزبانی شهرستان شاهرود با شرکت ورزشکارانی از خراسان‌جنوبی برگزار و در این دوره از مسابقات تیم‌های دابل خانم‌ها و آقایان و سینگل نوجوانان دختر حضور داشتند و در یک رقابت دوستانه در رده نوجوانان ثمین ثقفی، یسنا خراشادیزاده و سارینا معصومی اول تا سوم شدند.

دابل آقایان غلامرضا غیاثی و علی حکیم نژاد قاین مقام اول و محمدعلی آسمانی و سید علی حسینی بیرجند دوم شدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از