حالت تاریک
راه سیدحسن نصرالله با اقتدار ادامه خواهد یافت
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راه سیدحسن نصرالله با اقتدار ادامه خواهد یافت

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در مدت ۳۰ سال خدمت مجاهدانه خود برای تقویت جبهه مقاومت به زیبایی درخشید، گفت: اکنون هم راه این شهید با اقتدار ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه طبس که در مسجد امام حسین(ع) در بیرجند که با حضور نماینده ولی فقیه  و استاندار برگزار شد، گفت: شهادت شخصیت مجاهد، عالم، بصیر، فهیم و انقلابی و پیشتاز در همه صحنه‌ها را به مردم ایران و لبنان و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: این شخصیت در مدت ۳۰ سال خدمت مجاهدانه خود در دبیرکلی حزب‌الله لبنان، برای تقویت جبهه مقاومت به زیبایی درخشید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: شهادت مقامی برای دستمزد تلاش مجاهدانه این شخصیت بزرگ از سوی خداوند متعال است، ایشان به همراه حاج قاسم سلیمانی به خوبی برای رضایت خدا کار کردند و در نهایت مزد تلاش خالصانه خود را گرفتند.

نوفرستی با بیان اینکه جریان یهود و روحیات خاص آنها در قرآن بیان شده است، متذکر شد: یهود از بدترین دشمنان مومنان و مسلمانان هستند که خود را نژاد برتر می‌دانند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آنان، تأکید کرد: کار دشمن دشمنی است و برنامه‌های پیوسته برای مقابله با دین دارد اما باید این حوادث ما را قوی‌تر و ثابت‌قدم‌تر کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان تصور می‌کردند بعد از شهادت سید عباس موسوی فعالیت حزب الله لبنان متوقف شود اما بعد از شهادت ایشان علم پرچم حزب الله علم توسط سید حسن نصرالله بلند شد؛ جریان حزب‌الله آنقدر رشد کرده که جای فرماندهان شهید آن خالی نمی‌ماند و راه آنان با اقتدار ادامه خواهد یافت.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اقتدار و عظمت جبهه مقاومت و حزب الله، گفت: دین خدا صاحب دارد و ما آینده درخشانی برای جبهه اسلام و مقاومت آرزومند هستیم.

نوفرستی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن معدنجو طبس، اظهار کرد: در خصوص حادثه معدن طبس رهبر معظم انقلاب پیام تسلیت دادند و بر پیگیری حادثه و رسیدگی به مجروحان تاکید داشتند.

وی گفت: در مدیریت این حادثه تمام دست‌اندرکاران متولی پای کار بود و در خصوص رسیدگی و بررسی علت حادثه هم در همان روز نخست حادثه، سه وزیر دولت در شهرستان طبس حاضر شدند که از این پس هم  ابعاد حادثه به خوبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

گفتنی است، در حاشیه این مراسم استاندار خراسان جنوبی با خانواده تعدادی از جانباختگان حادثه معدن دیدار و دلجویی کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از